Tervetuloa Utajärven Keskustan kuntayhdistyksen sivuille

Kuntayhdistyksen vuosikokous 11.6.

Poikkeusoloista johtuen Keskustan Utajärven kuntayhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään to 11.6.2020 klo 18 Sangin Wanhalla koululla (Puutturintie 5, Sanginkylä).

Vuosikokoukseen voit osallistua etänä Teams sovelluksen avulla. Teams-kokouslinkki lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille.

Kokoukseen voit osallistua valtakirjalla asiamiehen edustamana. Kokoukseen osallistuja voi siis valtuuttaa toisen henkilön käyttämään oikeutta kokouksessa. Äänestyksissä asiamiehen edustamien jäsenten yhteenlaskettu äänimäärä saa olla enintään kymmenesosa (1/10) kokouksessa edustettujen jäsenten yhteenlasketusta äänimäärästä.

Kokoukseen osallistuminen edellyttää kaikilta osallistujilta ennakkoilmoittautumista pe 5.6.2020 mennessä Maija Paavolalle puh. 044-2940 753 tai paavola.maija@gmail.com.

Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Kuntavaalit 2021

Kuntavaalit pidetään huhtikuussa v. 2021. Oletko SINÄ halukas olla mukana vaikuttamassa ja päättämässä Utajärven kunnan asioista? Lähde mukaan Keskustan kuntavaaliehdokkaaksi. Ota yhteyttä vaalipäällikköön, jonka yhteystiedot löytyvät täältä.

Eurovaali tulokset 2019

Eduskuntavaali tulokset 2019