Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Tietoja Oulun puoluekokouksesta 4.-6.9.2020

Keskustan puoluehallitus päätti siirtää sääntömääräisen puoluekokouksen kesäkuun alusta syyskuun alkuun. Kokous järjestetään 4.-6.9.2020 Oulussa.

Suomi elää koronaviruksen myötä poikkeusoloja, joten on selvää, että poliittiset kokoukset ja suurtapahtumat järjestetään vasta silloin, kun se on terveydelle turvallista. Keskustan puoluekokouksessa on tuhansia ihmisiä läsnä ja voi olla, että puoluekokousta joudutaan edelleen siirtämään.

Puoluekokouksen käytännön järjestelyt vaativat aikansa, joten aloitamme majoitus- ja/tai yhteiskuljetusten ilmoittautumiset. Voit ilmoittautua tämän tekstin alla olevalla ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumiset majoitukseen ja yhteiskuljetukseen peruuntuvat automaattisesti, mikäli poikkeusolot ja viranomaisten suositukset estävät tai siirtävät normaalin puoluekokouksen järjestämisen suunnitellulla ajankohtana.

Ilmoittautumiset muuttuvat sitoviksi 3.8.2020 alkaen, ellei suositukset ja viranomaisten ohjeistukset muuta edellytä.

Täyttämällä alla olevan lomakkeen varmistat itsellesi majoituksen ja/tai yhteiskuljetuksen Oulun puoluekokoukseen. Saat lomakkeen täyttämisen jälkeen vahvistuksen sähköpostiisi ilmoittautumisen onnistumisesta. Joskus vastausviesti viipyy hetken. Tarkista myös roskapostisi, ennen kuin täytät lomakkeen uudelleen.

Yhteiskuljetuksen aikataulu täsmentyy ajansaatossa.

Puoluekokouksen ohjelman löydät täältä https://keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Puoluekokous-2020/Ohjelma

Lisätietoja: Antti Varis 040 511 67 87 tai antti.varis@keskusta.fi

Kutsu sääntömääräiseen puoluekokoukseen 2020 Suomen Keskusta r.p.:n jäsenyhdistyksille

Suomen Keskusta r.p.:n 78. sääntömääräinen puoluekokous siirretään poikkeusolojen vuoksi pidettäväksi Oulussa 4. – 6.9.2020 alkaen perjantaina 4.9. kello 15.00. Kokouspaikkana on Ouluhalli osoitteessa Ouluhallintie 20, 90130 Oulu.

Puoluekokouksessa käsitellään puolueen sääntöjen 14 §:ssä mainitut asiat sekä puoluehallituksen esitykset poliittisiksi linjauksiksi ja kannanotoiksi. Puoluekokous hyväksyy Keskusta 2030 –uudistusohjelman ja käsittelee puolueen valmistautumista kuntavaaleihin 2021.

Puoluekokousaloitteiden toimitusaika on päättynyt. Kokouksessa käsitellään puoluekokousaloitteet, jotka jätettiin käsiteltäväksi 5.3.2020 mennessä.

Suomen Keskusta r.p.:n jäsenyhdistykset voivat lähettää kokoukseen edustajia puolueen sääntöjen 12 §:n mukaisesti. Äänivaltaisten edustajien on ilmoittauduttava kokouksen valtakirjantarkastuspaikalla perjantaina 4.9.2020 klo 10.00 – 15.30 tai lauantaina 5.9.2020 klo 08.00 – 11.00. Jos puolueen jäsenyhdistyksen edustajan valtakirjaa ei ole lähetetty ennakkotarkastukseen, on edustajan jätettävä se tarkastettavaksi valtakirjantarkastuspaikalla ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautuminen Oulun puoluekokouksen majoitukseen ja/tai yhteiskuljetukseen