Kuntavaalit 2017

Keskusta.fi / Pirkanmaa / Suomeksi / Kunnat / Vesilahti / Kuntavaalit 2017

Kiinnostaako ehdokkuus kuntavaaleissa 2017?

Uuden kuntalain myötä nykyinen valtuustokausi piteni ja uusi valtuustokausi alkaa vasta 1.6.2017. Kuntavaalit pidetään siten 9. huhtikuuta 2017. Edellisissä kuntavaaleissa Keskusta sai eniten valtuutettuja ja on Vesilahden suurin valtuustoryhmä.

Kuntavaalien kautta on mahdollisuus vaikuttaa kotipaikkakunnan ja lähiympäristön asioihin. Olisitko sinä hyvä ehdokas tai tunnetko henkilön, jolla olisi kiinnostusta lähteä ehdokkaaksi? Ota yhteyttä Keskustan paikallisyhdistyksen puheenjohtajaan, Pertti Uusi-Erkkilään, puh. 040 5888 630, tai muihin johtokunnan jäseniin ja kerro kiinnostuksesi tai ehdotuksesi.

Vaikutetaan yhdessä!

Pääministeri Juha Sipilän sanoin: "

Meille keskus­ta­lai­sille on aina ollut tärkeää kotiseudun kehittäminen ja omien voimavarojen varaan rakentaminen. Me tiedämme, että voima on paikal­li­syh­tei­sössä, joka on ihmisille luonteva yhteisö.

Me rakennamme kuntia, joissa hoidetaan kaikkien ihmisten asioita vastuun­tun­toi­sesti ja joissa päättäjät ovat lähellä kuntalaisia.

Kuntapäättäjiksi tarvitaan ihmisiä laajasti eri taustoista. Nyt rohkeasti ehdolle, ottamaan vastuuta ja vaikuttamaan oman kunnan asioihin."