Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Pirkanmaa / Suomeksi / Kunnat / Pälkäne / Uutiset ja tapahtumat

Kokousuutisia

Kunnallisjärjestön syyskokous 2018

Pälkäneen kunnallisjärjestö kokoontui jälleen runsaslukuisena syyskokoukseen 30.12 2018. Ansiokkaan rupeaman kunnallisjärjestön johdossa tehnyt Mirva Kittilä ilmoitti siirtyvänsä puheenjohtajan paikalta sivuun ja näin antavansa tilaa uudelle puheenjohtajalle.

Tällä kertaa puheenjohtajan pesti siirtyi kauaksi Niitty-Seppälän tilalta aina Luopioisiin asti, kun vuosikokousväki valitsi tehtävään Raimo Girenin.

Kiitokset edellisille puheenjohtajille, Jukalle ja Mirvalle hyvin hoidetusta puheenjohtajan tehtävästä.

Maailma muuttuu ja niin myös politiikka ja ehkä myös kunnallispolitiikka. Vaikka ihmisten tapaaminen kasvokkain ja heidän mielipiteidensä kuunteleminen onkin tärkeässä roolissa politiikassa, niin entistä vaikeampaa on saada ihmiset innostumaan ja kokontumaan yhteisten asioiden ääreen. Ihmisten ajan tahtovat viedä harrastukset ja muut aktiviteetit, jotka kilpailevat yhteiskunnallisten aktiviteettien kanssa hyvin ansiokkaasti, voittaen taistelun helposti 6-0.

Nyt tarvitaan uusia tapoja poliittiseen viestintään ja kommunikointiin ihmisten kanssa. Perinteisten tupailtojen on ehkä nyt parempi siirtyä sähköiseen muotoon. Välineitä kyllä on, mutta aineiston tekijöitä ei vielä ole riittävästi, eikä ihmisten tavoitettavuus ole tarpeeksi hyvällä tasolla

Uutisia