Tervetuloa Kangasalan Keskustan sivuille

FB_julkaisukuva_piirroskuvien_kera_1280x1280__ (3).png

UUTISET:

Aurinkoa ja muuta lähienergiaa

Keskustan valtuustoryhmä teki 7.10.2019 valtuuston kokouksessa esityksen aurinkoenergian sekä maalämmön ja muun lähienergian käytön edistämisestä kaupungin omissa rakennuksissa ja yleisesti kaupungin alueella.

Tavoitteena on energiaomavaraisuuden kasvattaminen ja sitä kautta hiilineutraaliustavoitteen saavuttaminen.

Aloite on kokonaan luettavissa linkin kautta, joka löytyy tältä sivulta.

Keskustan tapahtumia Pirkanmaalla

TERVETULOA SOME-KOULUTUKSEEN TORSTAINA 5.3.2020 kello 17:00 alkaen Piiritoimisto Apilaan, Näsilinnankatu 23 A 1, Tampere. Kahvia ja pientä purtavaa 16:45 alkaen.

Koulutus on tarkoitettu niin aktiivisille järjestötoimijoille kuin muillekin jäsenille SEKÄ ehdokkuudesta kuntavaaleissa kiinnostuneille.  Koulutus auttaa tunnistamaan sosiaalisessa mediassa itselle sopivia palveluja ja kanavia sekä tukee niiden haltuunottoa. Pääkouluttajana toimii Matias Ollila puoluetoimiston viestintätiimistä.

Oma laite, jolla somea käyttää kannattaa ottaa mukaan. Esim. kannettava, tabletti tai älypuhelin.

Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 3.3.2020

Ilmoitathan tulostasi ja mahdollisen erikoisruokavalion ym. viimeistään tiistaina 3.3.2020 kello 22:00 mennessä oheisen linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/B2F08111B97D268A (tarvittaessa voit kopioida osoitteen selaimesi osoiteriville, jos ei aukea klikkaamalla)

Valtuustoryhmä

Valtuustoryhmään voi ottaa yhteyttä sähköpostilla:

Hannu Karppila, valtuustoryhmän pj.
hannu(at)karppila.fi

Kunnallisjärjestön hallitus

Hallitukseen voi ottaa sähköisesti yhteyttä tämän sivun palautelomakkeella tai laittamalla sähköpostia:

Jaakko Hyytinen, kunnallisjärjestön puheenjohtaja

jaakko.hyytinen1(at)luukku.com

Kunnallisjärjestön uudet säännöt ym. tietoa