Keskustan Peräpohjolan piiri

Lippumarssi.jpg

Tervetuloa!

Tervetuloa Peräpohjolan piirin sivuille. Näiltä sivuilta löydät mm. piirin hallinon ja piirin alueella toimivien  keskustalaisten kunnallisjärjestöjen ja kansanedustajien yhteystietoja. Sivuilta löytyy myös piirin ja sen eri toimikuntien tekemiä kannanottoja ja julkilausumia.

Jäsenmaksumme on 20 euroa vuodessa. Sillä pääsee mukaan puolueen päätöksentekoon, saa piiristä tiedotteita sekä 6 kertaa vuodessa ilmestyvän puolueen jäsenlehti Sentterin. Suomenmaa-lehden viikkotilauksen saat myös jäsenetuhintaan 84e/vuosi (norm. 151e).

Jäseneksi voit liittyä tästä linkistä.

Tilaa Suomenmaa tästä linkistä.

Piiritiedotteet
Puolue viestii
  • Keskustan ekr kesäkokous 2018 Sipilä puhuu uutiskuva.jpg

Sipilä kesäkokouksessa: Suomesta tehtävä ilmastotaistelun suurvalta

21.8.2018

Tämä aika huutaa arvopohjaista tulevaisuuden näkyä. Ihmiset tarvitsevat turvallisen tulevaisuusnäkymän. Edellisten vaalien alla Suomi oli rakenteellisen kriisin partaalla. Kierre piti katkaista ja keskustan tavoitteena oli saada Suomi kuntoon. Nyt ollaan maamme kuntoon laittamisen tiellä, sanoi pääministeri, keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä Vantaalla.

• Elsi Katainen.jpg

MEP Elsi Katainen hakee jatkoa Euroopan parlamentissa

21.8.2018

Euroopan parlamentin jäsen Elsi Katainen lähtee eurovaaliehdokkaaksi ensi kevään vaaleihin. Katainen ilmoitti jatkosuunnitelmistaan Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokouksen yhteydessä Vantaalla tiistaina. Katainen ilmoitti samalla, ettei lähde ehdolle eduskunta- tai maakuntavaaleihin.

• Keskustan ekr kesäkokous 2018 pjpöytä uutiskuva.jpg

Antti Kaikkonen kesäkokouksessa: Joustavuutta ja elämisen edellytyksiä

21.8.2018

Ei veronkevennyksille, joustavuutta työelämään, elämisen edellytyksiä koko maahan ja suomalaisen ruuan puolustus. Siinä ovat tiivistetysti keskustan kansanedustajan Antti Kaikkosen loppukesän terveiset. Hän käsitteli näitä aiheita puheessaan keskustaryhmän kesäkokouksessa Vantaalla.

• AnttiKaikkonen2.jpg

Kaikkonen: Tiedustelulait eivät ole politikoinnin paikka

17.8.2018

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen vetoaa SDP:hen ja muuhun oppositioon, että tiedustelulait pystytään käsittelemään ja hyväksymään eduskunnassa kiireellisinä alkavan syysistuntokauden aikana.

• Sipilä-03-2017-uutiskuva.jpg

Sipilä: Yrittäjän perheenjäsenen työttömyysturva kuntoon

14.8.2018

Yrittäjän ei-omistavan perheenjäsenen työttömyysturva tulee hoitaa kuntoon. Pääministeri Juha Sipilä puhui aiheesta tiistaina Lappeenrannan Yrittäjien järjestämässä keskustelutilaisuudessa.