Järjestötoimintaa

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

Miksi kannattaisi osallistua järjestötoimintaan?

Järjestötoiminta

Voit saada arvokasta tietoa, osaamista ja kokemusta suunnittelusta, organisoinnista, päätöksenteosta, järjestötoiminnasta, kokouskäytännöistä, ryhmä/tiimi- ja yhteistoiminnasta. Keskusta järjestönä voi olla myös työpaikka.

Orimattilan kunnallisjärjestö on osana Päijät-Hämeen piiriä ja sitä kautta osana Suomen Keskusta rp:ssä. Alueellamme on lisäksi vielä neljä paikallisjärjestöä, joista johonkin jokainen keskustan jäsen kuuluu.

Jäseneksi voit liittyä voit täältä tai ota yhteyttä Orimattila Keskustan Kunnallisjärjestön Puheenjohtajaan Sanna Heikkinen 044 5616 466, sanna.tellervo@gmail.com

Kunnallistoiminta

Voit saada arvokasta tietoa, osaamista ja kokemusta valtuuston toiminnasta, hallitustyöskentelystä, jaosto työskentelystä, valiokuntatyöstä, neuvostotyöstä sekä hallinnon työryhmätyöstä. Kunnallinen päätöksenteko organisaatio ja rakenne selviää parhaiten Orimattilan kaupungin kotisivuilta www.orimattila.fi.