Orimattilan Keskustan kunnallisjärjestö

Tervetuloa mukaan!

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

Suomen pitää olla maa, jossa toivo, tulevaisuuden usko ja luottamus ovat vahvempia kuin pelko, epäluulo ja vastakkainasettelu. Keskusta haluaa varmistaa koko Suomelle ja kaikille suomalaisille hyvän elämän edellytykset. Voimme yhdessä tehdä Suomen arvoisia tekoja.

"Keskusta on arvopuolue. Korostamme jokaisen ihmisarvon tunnustavaa, ihmisten erilaisuuden hyväksyvää ja ihmisten yhteistyötä vaalivaa moniarvoisuutta sekä suvaitsevaisuutta. Meille tärkeitä asioita ovat inhimillisyys ja oikeudenmukaisuus, työnteko ja yrittäjyys sekä yhteisvastuu ja tasa-arvo. Me Keskustassa olemme aina olleet toiminnan ihmisiä ja uskoneet yhdessä tekemisen voimaan. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi. Tämä maa rakennetaan yhdessä." -Keskusta.fi

Sisulla ja sydämellä uutiskuva.jpg

Ilmoittaudu jäseneksi.

Ota yhteyttä: Sanna Heikkinen, kunnallisjärjestön puheenjohtaja, 044 5616 466, sanna.tellervo@gmail.com

Tule mukaan

Orimattilassa toimii kunnallisjärjestön lisäksi kolme paikallisyhdistystä sekä alueella seudullisena lisäksi Keskustanuorten ja -naisten sekä Vesaisten osastot. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin! Jäseneksi voit liittyä täällä! Tai ota yhteyttä:

Sanna Heikkinen,kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Sanna Heikkinen  1200x1500 pix 300 tip srgb.jpg

sanna.tellervo@gmail.com

Marko Suuronen, varapuheenjohtaja

Marko Suuronen  1200x1500 pix 300 tip srgb.jpg

suuroma@gmail.com

Johanna Kyrö, sihteeri:

Johanna Kyrö 1200x1500 pix 300 tip srgb.jpg

johanna.kyro@suomi24.fi

Liity Keskustan jäseneksi!

Jäseneksi voit liittyä Keskustan internet sivujen kautta (www.keskusta.fi). 15-30 -vuotiaat voivat liittyä keskustanuorten jäseneksi. Tai ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtajaan Sanna Heikkiseen.
Jäseneksi voit liittyä täällä!

Tapahtumia:

Tapahtumatietoja läydät sivulta "Uutiset ja tapahtumat"