Päijät-Hämeen Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

Keskustalla on yhdessä tekemisestä yli satavuotinen perinne

Kouvola 2019 kansikuva 3.png

Keskustassa voi osallistua vaikuttaa monella tapaa, ota selvää tästä.
Soita 0400 930 483 tai tule käymään toimistollamme,
osoitteessa Hämeenkatu 9 A 5. krs -

Olet lämpimästi tervetullut!

Piiri facebookissa: https://www.facebook.com/KeskustanPaijatHameenPiiri/

• MikaLintilä1.jpg

Lintilä: Hallituksen ja Keskustan verolaskelmissa ristiriita

27.11.2013

Keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mika Lintilä vaatii SDP:n puheenjohtajaa, valtiovarainministeri Jutta Urpilaista selvittämään yhteisö- ja osinkoveromuutosten vaikutukset kokonaisuudessaan suomalaisten tuloeroihin.

• JuhaRehula1.jpg

Rehula: Sote-uudistuksen umpikujasta on päästävä ulos

27.11.2013

Hallituksen on saatava perjantain rakenneuudistuspakettia koskevissa neuvotteluissaan aikaan päätökset, joilla turvataan sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut jokaiselle asuinpaikasta riippumatta.

• parlamentti.jpg

Keskustan eurovaaliehdokkaat on valittu

24.11.2013

Puoluevaltuusto valitsi 17 ehdokasta Kuopiossa. Puoluevaltuusto antoi puoluehallitukselle valtuudet nimetä kolme viimeistä ehdokasta. Puoluehallitus nimeää ehdokkaat ensi vuoden alussa.

• ElsiKatainen1.jpg

Katainen: Eläkeyhtiöt läpivalaistava

23.11.2013

Kokoomus ja SDP ovat ajaneet Suomen talous- ja työttömyyskriisiin. Hallituksen leikkaus- ja keskittämispolitiikan vuoksi hyvinvointiyhteiskunnan palvelut ovat vaakalaudalla.

• TimoLaaninen1.jpg

Timo Laanisen puhe puoluevaltuustossa

23.11.2013

Olemme kulkeneet melkoista vuoristorataa viime vuodet. Raskaan eduskuntavaalitappion jälkeen kävimme syksyllä 2011 aivan pohjamudissa. Ylen mittauksissa kannatuksemme oli alimmillaan 12,6 prosenttia. Nyt, reilut kaksi vuotta myöhemmin, saman mittaussarjan viimeisin mittaus kertoi lokakuussa, että olimme selvästi suurin puolue 23,2 prosentin kannatuksella.

Edellinen 1 2 3 ... 39 40 41 42 43 ... 50 51 52Seuraava