Päijät-Hämeen Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

Keskustalla on yhdessä tekemisestä yli satavuotinen perinne

Kouvola 2019 kansikuva 3.png

Keskustassa voi osallistua vaikuttaa monella tapaa, ota selvää tästä.
Soita 0400 930 483 tai tule käymään toimistollamme,
osoitteessa Hämeenkatu 9 A 5. krs -

Olet lämpimästi tervetullut!

Piiri facebookissa: https://www.facebook.com/KeskustanPaijatHameenPiiri/

• Kaikkonen-Antti-2020-uutiskuva.jpg

Antti Kaikkonen: Kovista ajoista selviämme yhdessä

17.3.2020

Korona-virus huolettaa ja vaikuttaa. Taudin tuloa meille ei ollut mahdollista estää, mutta me suomalaiset voimme tehdä paljon sen vaikutusten hillitsemiseksi. Pystymme puolustautumaan epidemiaa vastaan hidastamalla sen leviämistä. Tämä on tärkeää terveydenhuoltojärjestelmämme ja ihmishenkien varjelemiseksi.

• Lintilä-Mika-vakava-uutiskuva.jpg

Elinkeinoministeri Mika Lintilä: Seisomme yrittäjien rinnalla

16.3.2020

Koronatilanne Suomessa on huolestuttava monella tapaa. Tärkeintä tällä hetkellä on keskittyä ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin. Samalla kuitenkin vaikutukset yritysten toimintaan ja sitä kautta yrittäjien sekä heidän työntekijöidensä hyvinvointiin ovat merkittävät. Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa Keskusta seisoo yrittäjien rinnalla.

• Jalkautuminen-tupailta-2020-uutiskuva.jpg

Keskustan kansanedustajien valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu 27. -30.3. peruuntuu

12.3.2020

Keskustan eduskuntaryhmä on päättänyt peruuttaa maaliskuun lopussa pidettäväksi aiotun valtakunnallisen jalkautumisviikonloppunsa. Keskustan kansanedustajien oli tarkoitus järjestää tupailtoja ja olohuonetenttejä perjantaista maanantaihin 27. – 30.3. kautta Suomen.

• keskustan-eduskuntaryhmä-tunnus-uutiskuva.jpg

Antti Kurvinen: Koronaviruksen rajoitustoimet perusteltuja ja oikeita

12.3.2020

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen pitää hallituksen torstaina sopimia rajoitustoimia Suomessa perusteltuina ja oikeina sen jälkeen, kun WHO tällä viikolla julisti koronaviruksen pandemiaksi. Rajoitustoimia puoltaa Kurvisen mukaan myös virustartuntojen tuntuva lisääntyminen Suomen lähialueilla Euroopassa ja etenkin muissa Pohjoismaissa.

• koronavirus-uutiskuva.jpg

Katri Kulmuni koronaviruksesta: Varaudumme kaikkeen

10.3.2020

Tärkein tehtävämme on huolehtia ihmisten terveydestä ja turvallisuudesta sekä minimoida viruksen vaikutukset talouteen ja yrityksiin.

Edellinen 1 2 3 4 ... 56 57 58Seuraava