"Uutisia"

Suomenmaan järjestöpalsta

Tulevaa toimintaa ja tapahtumia

Kuntavaalien ehdokaskoulutusta

to. 19.1. klo 18.00 alkaen Lahden kaupungintalolla. Kouluttamaan tulee Keskustan järjestösuunnittelija Matias Ollila. Tervetuloa mukaan kaikki ehdokkaiksi lupautuneet sekä myös Keskustan ehdokkuutta harkitsevat!

la. 28.1. klo 13.00 Ystävänä Kekkonen tilaisuus Orimattilan taidemuseolla, Lahdentie 65. Tietokirjailija Maarit Tyrkkö ja arkistonjohtaja Pekka Lähteenkorva kertovat Kekkosesta. Tilaisuus on kaikille avoin. Kahvitarjoilu.

Puolueristeily la-su 4.-5.2.2017

Keskustan kuntavaalien vaalistartti tapahtuu risteilyllä helmikuussa. Risteily lähtee Helsingistä kohti Tallinnaa lauantaina 4.2. kello 16 ja palaa satamaan sunnuntaina 5.2 kello 13.

Risteilyllä on luvassa tuhti annos kunta-asiaa sekä muuta ajankohtaista politiikkaa, loistavaa viihdettä ja menoa sekä koko laivallinen hyvää seuraa puoluejohdosta ja ministereistä kuntapäättäjiin ja sellaisiksi aikoviin. Laita aika jo nyt kalenteriisi ja varaa matkasi saman tien, sillä paikoista tulee olemaan kova kysyntä. Lisätietoa risteilystä täältä: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Risteily Varaukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon, puhelin (03) 45 800 tai keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi