Tapahtumat:

Suomenmaan järjestöpalsta

Tulevaa toimintaa ja tapahtumia

Tule mukaan tilaisuuksiin keskustelemaan, antamaan palautetta puolueen toiminnasta, tapaamaan kansanedustajia ja tänä vuonna valittuja uusia kunnanvaltuutettuja.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ke. 4.10.2017 Keskustan teltta Lahden markkinoilla. Tule käymään kahvilla ja tapaamaan valtuutettuja.

Lahti, Tule kuulemaan ja tapaamaan kunta- ja kehitysministeri Anu Vehviläistä ke. 27.9. klo 19.00.

Paikkana reumayhdistyksen tila, Vapaudenkatu 1 D, Lahti.
Maakuntauudistuksen valmistelu jatkuu. Tule kuulemaan missä mennään.

Lahti/Nastola, Keskustan teltta Nastolan syysmarkkinoilla su 3.9. klo 9-15 Urheilukeskuksen parkkipaikalla. Kansanedustaja, kaupunginvaltuutettu Martti Talja paikalla 10-12.

Kahden Ruukin kierros, la. 2.9. matka Satakuntaan. Lähtö Lahdesta klo 8.00 ja paluu takaisin n. klo 20.00. Ohjelmassa Ahlaström Voyage, Sahamuseo ja Kauttuan ruukki. Lounas klo 14.00. Menomatkalla omakustanteinen kahvitauko lounaskahvila Signessä. Matkan hinta 50 € henkilöltä, joka sisältää bussikuljetuksen, lounaan ja pääsymaksut. Bussimatkan aikana ke. Martti Talja pitää poliittisen tilannekatsauksen. Sitova ilmoittautuminen 20.8. mennessä sähköpostilla jaana.niemi@keskusta.fi tai puh. 040 418 1150. Järjestäjänä Päijät-Hämeen Keskustanaiset.

Hämeenkoskipäivä, la. 26.8. klo 10-13 Keskusta mukana omalla osastolla.

Hollola, la. 26.8. Keskustan teltta Hollolan markkinoilla. Tervetuloa mukaan.

Kärkölä, Keskustan teltta la. 26.8. klo 10-15 Virkatien varrella kunnantalon läheisyydessä järjestöjen yhteisessä kärrypäivätapahtumassa. Laajennettu perinteinen "Kärrypäivä" Kärkölän kunnan 150 v. juhlien merkeissä.

Kärkölä, Keskustaväen saunailta to. 17.8. klo 17 alkaen Kalliopirtin leirikeskuksessa. Osoite: Kalliopirtintie 20 Kärkölässä. Mukana kansanedustaja Martti Talja. Kaikki tervetulleita.

Orimattila, Keskustan teltta Orimattilan elomarkkinoilla su. 13.8. Kansanedustaja Juha Rehula tavattavissa klo 11-12. Tule tapaamaan uusia kaupunginvaltuutettuja. Mehua ja ilmapalloja lapsille.

Asikkala, Keskustan teltta Kurhilan-Hillilän kylätorilla su 13.8. Kansanedustaja Martti Talja mukana klo 11-13. Tavattavissa myös Keskustanuorten puheenjohtaja Hilkka Kemppi. Perinteinen kylän kesän kohokohta Vanhalla Kevarilla (Kurhilantie 270).

Asikkala, Keskustan teltta Anianpellon markkinoilla pe-la 11.-12.8. Kansanedustaja Martti Talja teltalla perjantaina klo 17.00- ja lauantaina klo 10-14. Teltalla tavattavissa myös Keskustanuorten puheenjohtaja Hilkka Kemppi. Tervetuloa mukaan.

Orimattila, Tervetuloa Salusiltaan ke. 9.8. klo 17.00. Paikkana Salusjärven leirikeskus. Sauna kuumana ja järvi kylmänä klo 17-19. Kansanedustaja Martti Talja kertoo ajankohtaista politiikasta. Tarjolla kahvia ja makkaraa.