Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

Keskustan toimintaa

Vuosi 2020

Tammikuu

ti. 14.1. klo 18.00 kansanedustaja Hilkka Kempin uuden vuoden kahvitilaisuus Sysmässä. Paikkana Rantalan tilapuoti, Koivukuja 6.ke.

15.1. klo 9.00 kansanedustaja Hilkka Kempin uuden vuoden kahvitilaisuus Heinolassa. Paikkana kahvila Helmi & Hugo, Savontie 4

ke. 15.1. klo 18.00 kansanedustaja Hilkka Kempin uuden vuoden kahvitilaisuus. Paikkana Hollolan matkakeidas, Hopeakalliontie 2.

ti. 28.1. klo 17.30-19.45, Terveyden edistämisen ja omahoidon yleisöseminaari Lahden pääkirjaston auditoriossa. Kahvitarjoilu kirjaston kahviossa 16.30-17.30
Seminaarin ohjelma
Puheenjohtaja Martti Talja, professori
17.30-17.35 Avaus, puheenjohtaja
17.35-17.55 Pekka Puska, Professori: Suomalaisten terveyden kehitys
17.55-18.15 Pilvikki Absetz, dosentti: Ikihyvä Päijät-Häme-hanke ja kokemukset muualta
18.15-18.35 Erja Mustonen ThM: TERVA-tutkimus, tie omahoidon osaajaksi
18.35-18.55 Kristiina Patja, dosentti, erikoislääkäri: Tulevaisuuden haasteet ja mahdollisuudet Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisessä
18.55-19.45 Paneeli, osanottajina luennoitsijat ja LT Risto Kuronen, PHHYKY

la. 8.2. klo 10.00 alkaen Keskustan politiikka ja toimintapäivät Helsingissä Hotelli Presidentti, Helsingin ydinkeskusta. Ja mikä parasta: Päivän päätteeksi jälkihöyryt Itämeren aalloilla Viking XPRS:n matkassa. Lisätietoa ja ilmoittautumiset: https://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Politiikka--ja-toimintapaiva

ti. 18.2. klo 17.30-20.00 Keskustan tiedotusilta Lahdessa. Tiedottamisesta ja somessa toimimisesta kertomassa puolueen tiedotuspäällikkö Laura Ruohola. Paikkana Lahden reumayhdistyksen tila, Vapaudenkatu 1 D.

ke-la 11.-14.3. Lähde Pietariin Keskustamatkalle. Omalla bussilla mennään ja hintaan sisältyy bussikuljetus, kolme yötä neljän tähden Hotellissa, opastettu kiertoajelu, pääsyliput Pietari-Paavalin linnoitukseen, aamiaiset ja yksi päivällinen, apu ja tuki kaikessa matkaan liittyvissä asioissa. Matkan hinta 390 €. Lisätietoa ja ilmoittautumiset juha.iso-aho@keskusta.fi tai puh. 050 374 5416

pe-su. 5.-7.6. Keskustan puoluekokous Vantaalla Tikkurilassa. Lähde mukaan puoluekokoukseen. Piiri on varannut alustavati majoitusta hotelli Flamingosta. Jos haluat varata majoituksen helposti puoluekokouksen ajalle, niin laita siitä sähköpostilla alustava varaus piiritoimistolle osoitteeseen:
paijat-hame@keskusta.fi

Suomenmaan Keskustassa tapahtuu palsta