Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

Olet lämpimästi tervetullut Keskustan Kemijärven kunnallisjärjestön kotisivuille!

Kunnallisjärjestö edustaa Suomen Keskusta r.p:tä Kemijärven kaupungissa. Kemijärvellä Keskustalla on 13 valtuutettua sekä lukuisia muita luottamushenkilöitä niin kaupungin kuin seurakunnan hallinnossa. Näillä sivuilla esitellään Keskusta-järjestöjen toimintaa Kemijärvellä.

Suomen pohjoisin kaupunki, kauniista maisemistaan tunnettu ja Taivaan tulet tv-sarjastakin tuttu Kemijärvi on ollut viime vuosina julkisuudessa myös ikävissä merkeissä Salcomp Oy:n ja sittemmin Kemijärven sellutehtaan tapahtumien myötä. Me emme kuitenkaan anna periksi. Kemijärvi on hyvä paikka asua ja elää, puolustamisen arvoinen!

Tule mukaan!

Keskustan kunnallisjärjestö koordinoi keskustalaista puoluetyötä Kemijärvellä. Jokainen puolueen jäsen kuuluu johonkin paikallisosastoon. Kemijärvellä toimii useita paikallisosastoja sekä Kemijärven Keskustanaisten ja Keskustanuorten osastot.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin, jos Sinulla on kysyttävää puolueen toiminnasta tai muuten kotiseutumme asioista

Keskustan puoluekokous Sotkamossa 8.-10.6.2018

Puoluekokous-Katinkulta-uutiskuva.jpg

Puoluekouksen-väkeä-uutiskuva.jpg

Keskusta rakentaa Suomelle kestävän tulevaisuuden

10.6.2018

Keskustan puoluekokous hyväksyi puolueen poliittisen kannanoton sunnuntaina Sotkamossa. Monen vuoden alamäen jälkeen talous kasvaa. Keskusta on Suomen turva siinä, että kaikki suomalaiset pidetään mukana ja koko maan voimavarat saadaan käyttöön.

koeäänestystä-416756.jpg

Puoluekokous hyväksyi periaateohjelman: Keskusta lähtee tasapainossa eteenpäin

10.6.2018

Keskustan puoluekokous on hyväksynyt puolueen uuden periaateohjelman Sotkamossa 10.6.2018.

koeäänestys2-416754.jpg

9.6.2018

"Meillä on nyt akkavalta" - Keskusta valitsi uuden puoluejohdon

Keskustan puoluekokous on valinnut puolueelle uuden johdon. Puheenjohtajana jatkaa Juha Sipilä, varapuheenjohtajiksi valittiin Katri Kulmuni, Hannakaisa Heikkinen ja Juha Rehula sekä puoluesihteeriksi Riikka Pirkkalainen.

uusi-puoluejohto-pk18-uutiskuva.jpg

Kemijärven keskustaedustajia mukana puoluekokouksessa.

Mukana puoluekokouksessa Kemijärven Keskustasta olivat Aarno Alaluusua, Tuula Helisten, Tarja Kaisanlahti, Raili Kerkelä, Raija Kiemunki, Anu Kiviniemi, Lea Koskela, Pentti Koskenranta, Teemu Kostamovaara, Eeva Moilanen ja Raija Soppela.