Kymenlaakson Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

Nyt on aika rakentaa yhteistä Kymenlaaksoa!

Lähde mukaan kehittämään meidän yhteistä maakuntaamme, jossa jokaisella meistä on mahdollisuus olla mukana kehittämässä Kymenlaaksolaista identiteettiä.

Keskustalaisina haluamme pitää huolta kaikista Kymenlaakson kunnista ja niiden asukkaista. Kymenlaakson Keskusta haluaa turvata maakuntauudistuksen avulla yhdenvertaiset palvelut, hillitä kasvavia sote-kustannuksia mutta turvata toimivat palvelut kaikille.

Tarvitsemme sinua mukaan rakentamaan Kymenlaaksolaisten näköistä maakuntaa. Pääset kehittämään uusia tapoja toimia, olemalla sillan rakentajana koko maakunnan asialla. Kymenlaaksolaisuus on mielenmaisema, joka asuu meissä jokaisessa. Tarvitsemme ja tuemme toisiamme niin kaupungeissa kuin haja-asutusalueilla.

Lähde ehdokkaaksi mukaan maakuntavaaleihin ja täytä ehdokassitoumus jo tänään. Ota yhteys Kymenlaakson Keskustan piirin toimiston

Sami Porkkaan

sami.porkka(at)keskusta.fi

Me olemme jo mukana!

Kyösti Skippari ja Riikka Turunen

TERVETULOA KÄYMÄÄN

Piiritoimisto2013.jpg
Kauppakeskus Hansa  2 krs. Keskikatu 4, 45100 KOUVOLA

Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan Kymenlaakson tulevaisuuteen!
Keskustalla on toimintaa kaikissa Kymenlaakson kunnissa. Olet lämpimästi tervetullut sivuillemme ja halutessasi mukaan toimintaamme.
Tutustu meihin paremmin alla olevista linkeistä, tai voi ottaa yhteyttä sähköpostitse kymenlaakso(at)keskusta.fi.

Keskustan valtuutetut Kymenlaaksossa

Keskusta viestii