Etusivu

Keskustan Kymenlaakson piiri ry:n  sääntömääräinen syyskokous pidetään  Iitin Ravilinnassa,( Veteraanitie 1, Kausala) tiistaina 8.11.2016 klo. 19. Poliittisen katsauksen pitää puoluesihteeri Jouni Ovaska.

Kahvi ja ilm.. klo. 18.30 alk. Tervetuloa!

TERVETULOA KÄYMÄÄN

Piiritoimisto2013.jpg
Kauppakeskus Hansa  2 krs. Keskikatu 4, 45100 KOUVOLA

Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan Kymenlaakson tulevaisuuteen!
Keskustalla on toimintaa kaikissa Kymenlaakson kunnissa. Olet lämpimästi tervetullut sivuillemme ja halutessasi mukaan toimintaamme.
Tutustu meihin paremmin alla olevista linkeistä, tai voi ottaa yhteyttä sähköpostitse kymenlaakso @ keskusta.fi.

Keskustan valtuutetut Kymenlaaksossa

Keskusta viestii

• Kurvinen-Antti-uutiskuva.jpg

Kurvinen: Sipilän hallitus on kuntatyöntekijän paras ystävä

23.2.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kurvinen iloitsee kuntatalouden valoisammista tulevaisuudennäkymistä. Kuntatalous on vahvistunut Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2016 aikana, ja kuntien tulos onkin kokonaisuutena ylijäämäinen. Tämä tarkoittaa valoisampaa tulevaisuutta peruspalvelujen ja kuntien työntekijöiden kannalta.

• Saarikko Annika 400x600.jpg

Saarikko: Peili käteen, Häkämies!

22.2.2017

​Elinkeinoelämän Keskusliiton johtaja Jyri Häkämies vaati suomalaisia naisia nopeammin perhevapailta työelämään. (Lännen media 19.2.) Häkämiehen mukaan sillä tilkittäisiin työllisyysasteemme aukkoja tehokkaasti.

• Kolbe Laura 244x300.jpg

Laura Kolbe pormestariehdokkaaksi

21.2.2017

Keskustan Helsingin piiri valitsi yksimielisesti Laura Kolben pormestariehdokkaakseen maanantaina. Helsingin yliopiston Euroopan historian professorina ja kaupunginhallituksen jäsenenä toimiva Kolbe kertoo haluavansa rakentaa välittävää ja sivistynyttä, ihmisen mittaista Helsinkiä.​

• Matti Vanhanen.jpg

Vanhanen puoluevierailulle Kiinaan

20.2.2017

Keskustan presidenttiehdokas, kansanedustaja ja eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Matti Vanhanen vierailee Kiinassa Pekingissä 20. – 22.2.

• sipilä-juha-uutiskuva.jpg

Puheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa

16.2.2017

​Puheenjohtaja Juha Sipilä ja muu Keskustan puoluejohto käyvät kaikissa maakunnissa ennen kuntavaaleja. Myös Keskustan ministerit ja kansanedustajat kiertävät Suomea kuntavaaleihin asti.

Uutisia