Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

Kymenlaakson tapahtumakalenteri

Kesäkuu:

lauantai, 29.6.:

Miehikkälä, Keskustan teltta Pikkukylien pikkumarkkinoilla Suur-Miehikkälän seuratalolla (Soppikankaantie 30) klo 9-13

Heinäkuu:

keskiviikko, 3.7.:

Hamina, kunnallisjärjestön perinteinen kesäteatteri-ilta Lauvannimemessä Neuvo-teatterissa (Lauvanniementie 114) alkaen kello 18.30. Itse esitys on ilmainen, autojen pysäköintimaksu peritään. Kesän näytelmänä "Tää on kylän tapa". Ohjelmassa lisäksi arpajaiset ja ajankohtaisia poliittisia puheenvuoroja.

tiistai, 9.7.:

Vesaiset, kesäteatteriretki Koirakiven teatteriin Mäntyharjullekello 18

Näytelmänä Kaksi kitaraa – Topi Sorsakosken tie Ähtäristä tähtiin musikaali. Suomalaisten suosikkiartistin, Topi Sorsakosken tarina on ainutlaatuinen matka isäukon tangopumpusta kansansuosion huipulle. Sattumien summa ja turnajaiset turkulaisella nakkikioskilla sinetöivät Sorsakosken nousun Agents -yhtyeen keulakuvaksi 1980-luvulla.

Matkan hinta Vesaisten jäsenille:

15 €/hlö, sis. teatterilipun sekä kahvi/tee/mehu ja pulla

Muut 25€ /hlö

Kulku omilla kyydeillä, ei erikseen järjestettyä kuljetusta. Sovitaan kimppakyytejä tarvittaessa :)

Sitovat ilmoittautumiset 25.6. mennessä savo-kymi (at)vesaiset . fi tai 040 7585180 (jos puhelin ei vastaa niin laita tekstiviesti/whatsapp). Kerrothan ilmoittautuessa lähtijöiden nimet. Saat paluuviestillä maksuohjeet.

perjantai, 26.7.:

Perinteinen kesäteatteriretki Pyynikin kesäteatteriin, näytelmänä "Nuotin vierestä". Muutamia lippuja vielä jäljellä, hinta lippu+bussikuljetus 60 euroa. Tiedustelut piiritoimiston sähköpostista kymenlaakso (at keskusta . fi

Syyskuu:

lauantai, 7.9.:

Keskustan ylimääräinen puoluekokous Kouvolan jäähallissa.