Piirihallitus

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Piirihallitus 2018

KESKUSTAN KESKI-SUOMEN PIIRI RY

Pertti Lehtomäki, Multia
pertti@veljeksetlehtomaki.fi

Varapuheenjohtajat

Satu Koskinen, Karstula
satu.koskinen@karstula.fi

Jäsenet

Sari Hovila, Joutsa
sarihovila3@gmail.com

Matti Similä, Jämsä                                                                                                                                                                  matti.simila@gmail.com

Jari Colliander, Jyväskylä
jari.colliander@jkl.fi

Joonas Könttä, Jyväskylä
joonas.kontta@gmail.com

Timo Kaijanmäki, Keuruu
timo.kaijanmaki@gmail.com

Heidi Rentola, Jyväskylä
heidi.rentola@jkl.fi

Sakari Ainali, Toivakka
sakari.ainali@toivakka.fi

Tarja Kytölä, Konnevesi
tarja.kytola@pp1.inet.fi

Pirjo Leinonen, Laukaa                                                                                                                                                          pirjo.leinonen@laukaa.fi

Marianne Lukkarila, Muurame                                                                                                                                   marianne.lukkarila@muurame.fi

Tuomo Silvast, Hankasalmi
tuomo.silvast@hankasalmi.fi

Heikki Toikkanen, Pihtipudas
heikki.m.toikkanen@mbnet.fi

Jussi Kananen, Viitasaari
jussi.kananen@viitasaari.fi

Kari Nuopponen, Saarijärvi
kari.nuopponen@saarijarvi.fi

Matti Tiusanen, Äänekoski                                                                                                                                                  matti.tiusanen@biomatti.fi

Kirsi Saari, Kannonkoski                                                                                                                                                                saari.kirsi@pp.inet.fi

Piirihallituksen sihteerinä ja esittelijänä toimii tj. Pauliina Maukonen-Kärkkäinen
p. 010 315 2000010 315 2000, pauliina.maukonen-karkkainen@keskusta.fi

Piirin alaisuudessa toimivat lisäksi seuraavat toimikunnat:

Työmarkkinatoimikunta: Puhejohtaja: Sari Hovila ja  jäsenet: Tuula Viitanen, Anne-Maria Perttula, Pentti Piilonen ja Sami Ropponen. Sihteerinä toimii toimistosihteeri Pia Högberg, pia.hogberg@keskusta.fi ja p.010 315 2001.

Yrittäjätoimikunta: Pertti Lehtomäki, Pauliina Takala, Sami Wiik, Tuomo Silvast, Timo Peura ja Harri Piilonen. Sihteerinä toimii toiminnanjohtaja Pauliina Maukonen-Kärkkäinen, pauliina.maukonen-karkkainen@keskusta.fi ja p.010 315 2000.

Toimikuntien tehtävänä on valmistella mm.piirin poliittisia lausuntoja ja ulostuloja. Toimikunnat kokoontuvat tarvittaessa.