Piirihallitus

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Piirihallitus 2020

KESKUSTAN KESKI-SUOMEN PIIRI RY

Tahvo Anttila, Jyväskylä
tahvoanttila@gmail.com

Varapuheenjohtajat

Satu Koskinen, Karstula

Jenni Ahvenlampi, Muurame                                                                                                                                                                                        040 508 0009                                                                                                                                                                       jenni.ahvenlampi@gmail.com

Jäsenet

Matti Similä, Jämsä
Varajäsen: Sanna Pekki

Pirkko Vilkman, Luhanka                                                                                                                                                                         Varajäsen: Martti Viinikainen

Sari Hovila, Joutsa
Varajäsen: Kalevi Fredin

Helena Kukkamo, Keuruu
Varajäsen: Esko Murtomäki

Matti Saarinen, Multia
Varajäsen: Elisa Murtomäki

Jari Koskenranta, Petäjävesi
Varajäsen: Hanna Hautamäki

Jyrki Hollanti, Pihtipudas
Varajäsen: Taina Kangasluoma

Harri Palonen, Uurainen                                                                                                                                                                                      Varajäsen: Tiina Kuusenmäki

Sakari Ainali, Toivakka                                                                                                                                                                                          Varajäsen: Heidi Hakkarainen

Kirsi Nieminen, Laukaa                                                                                                                                                                                          Varajäsen: Harri Räkköläinen

Matti Tiusanen, Äänekoski
Varajäsen: Henna Penttinen

Jouko Leskinen, Konnevesi                                                                                                                                                                                         Varajäsen: Tarja Kytölä

Leila Haiko, Viitasaari
Varajäsen: Ilkka Kemppainen

Kari Nuopponen, Saarijärvi                                                                                                                                                                                     Varajäsen: Riita Pirttiniemi

Erja Moisio, Kivijärvi                                                                                                                                                                                           Varajäsen: Olavi Hakkarainen

Kirsi Saari, Kannonkoski                                                                                                                                                                               Varajäsen: Asko Hänninen

Kalevi Kinnunen, Kinnula                                                                                                                                                                                              Varajäsen: Jaana Nykvist-Pekkarinen

Piirihallituksen sihteerinä ja esittelijänä toimii tj. Pauliina Maukonen-Kärkkäinen
p. 050 573 5353, pauliina.maukonen-karkkainen@keskusta.fi

Piirin alaisuudessa toimivat lisäksi seuraavat toimikunnat:
Haku toimikuntiin on käynnissä

Vapaamuotoiset hakemukset osoitteella: keski-suomi@keskusta.fi viimeistään pe 31.1.2020 mennessä. Lisätietoa tästä linkistä.

Kuntavaalitoimikunta, puheenjohtaja Satu Koskinen

Järjestötoimikunta, puheenjohtaja Tahvo Anttila

Työmarkkina -ja yrittäjätoimikunta: Puhejohtaja: Jenni Ahvenlampi

Toimikuntien tehtävänä on valmistella mm.piirin poliittisia lausuntoja ja ulostuloja. Toimikunnat kokoontuvat tarvittaessa.

You'll need Skype CreditFree via Skype