Tervetuloa Keskustan Toivakan sivuille!

Toivakan iskulause- Toivakka kasvaa kanssasi- kuvaa hyvin kaunista ja kehittyvää kuntaamme.

Tule mukaan!

Kunnassamme toimii kunnallisjärjestön lisäksi paikallisyhdistykset ja Keskustanaisten osasto. Ota rohkeasti yhteyttä lähimpään paikallisyhdistykseen ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Uutisia

• Keskisuomalainen sielunmaisema löytyy Keuruulta

8.4.2020

Etsimme valokuvakilpailulla keskisuomalaista, keskustalaista sielunmaisemaa. Piirihallitusjäsenistä koostuva raatimme valitsi kilpailun voittajaksi keuruulaisen Tuomo Riikosen kuvan Huhkojärveltä.

• SipilänTupailta23042020.jpg

Virtuaalitupailta kansanedustaja Juha Sipilän kanssa: Miten tästä eteenpäin yrittäjät?

2.4.2020

Korona koettelee. Terveyttä, palveluita ja taloutta. Moni yrittäjä on joutunut lomauttamaan työntekijänsä ja omakin elanto on vaakalaudalla. Miten selvitä tästä kaikesta? Miten saada talous jälleen tasapainoon?

• Virtuaalitupailta.jpg

Kansanedustajiemme virtuaalitupailta ti 31.3.

25.3.2020

Kaveria ei jätetä vaikeinakaan aikoina yksin! Jos seinät alkavat ahdistaa ja kaipaat omaan poliittiseen kuplaasi säpinää tai haluat laajentaa maailmankuvaasi, päästä kansanedustajamme kotiisi tiistaina 31.3.klo 18! Puhutaan politiikkaa!

• Samat sosiaali- ja terveyspalvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta

23.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa, että SOTE- uudistus turvaa samat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta.

• koronavirus-uutiskuva.jpg

Koronaviruspandemian vaikutukset piirin ja piiritoimiston toimintaan

13.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Keskeytys on voimassa ainakin toukokuun puoliväliin asti. Piiritoimistomme henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokoukset hoidetaan sähköisesti. Muut tapaamiset erillisen sopimuksen mukaan. Suosittelemme kaikille jäsenillemme seuraamaan terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19 ja toimimaan ohjeistusten mukaisesti.