Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Saarijärvi / Uutiset ja tapahtumat

Saarijärven Keskustalaisten jouluglögit

Saarijärven Keskustan kunnallisjärjestö ja Saarijärven Keskustanaiset tarjoavat jouluglögit lauantaina 9.12. klo 10-12 Saarijärven torilla. Kansanedustaja Petri Honkonen tavattavissa klo 10-11.

Myynnissä myös leipomuksia ja muuta mukavaa Saarijärven Keskustanaisten hyväksi.

Lämpimästi tervetuloa!

Saarijärven Keskustanaisten syyskokous ‪15.12. klo 17:30 Lahjapisteellä, Kauppakatu 7. Käsitellään sääntöjen ja toiminnan muutokset.

Keskustan Saarijärven kunnallisjärjestö ry:n yleinen syyskokous maanantaina 6.11. klo 18:30 kahvila Friseessä. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

*******************************************************************************************************

eduskuntakuva.png

Lähde mukaan Honkosen Petrin tukiryhmän retkelle Eduskuntaan 10.11.2017.

Retken ohjelma

6:00             Lähtö Saarijärven matkahuolto, kyytiin voi hypätä myös matkan varrelta pyydettäessä (Reitti 13-tie, nelostie, Jyväskylä, Vaajakoski, Joutsa-Helsinki)

9:00               Kahvitauko Heinolassa, Heinolan Heili suoramyynti ja kahvio

11.45           Saapuminen Eduskuntaan, Ryhmä 1 sisääntulo Mannerheimintie 30

12:00           Ryhmä 2 sisääntulo Mannerheimintie 30

Turvatarkastukselle ja sisääntulolle varattu aikaa 15 minuuttia, jonka jälkeen opastettu kierros

Eduskuntatalossa  45 min.

13:00           Täysistuntoa seuraamaan lehterille

14:00           Lounas Eduskuntaravintolassa ja vapaata aikaa

16:00           Bussi lähtee kotimatkalle

Oppaat ohjaavat teidät lehterille noin klo 13, jolloin pääsette seuraamaan täysistuntoa, jota ennen Petri tulee myös lehterille käymään. Petri noutaa teidät lehteriltä klo. 13.45, jolloin siirrytään Eduskuntaravintolaan nauttimaan lounas. Lounaan jälkeen bussikuljetus takaisin Keski-Suomeen. Petri on mukana paluumatkalla ja voimme suunnitella tulevia kuvioita ja ennen kaikkea Petrin valmistautumista 2019 vaaleihin.

Retken hinta on 40 euroa, sisältäen matkat sekä lounaan ja kahvit eduskunnassa. Retken hinnalla on myös Pylköltä parlamenttiin ry:n vuoden 2018 jäsenmaksu kuitattu, jos haluaa liittyä jäseneksi!

Maksu linja-autossa, varatkaa käteistä mukaan!

Sitovat ilmoittautumiset: tuire.kettunen.tmi(a)pp.inet.fi

Tervetuloa!

Terveisin Petri ja Pylköltä parlamenttiin ry!

Kuvia tapahtumista löydät Kuvia-osiosta tai Saarijärven Keskustalaiset- Facebook-sivulta.

Huolenpitoa tunnusryhmä vihreä vierekkäin.jpg

Uutisia