Kesän tapahtumat löydät täältä

Kuntavaaleissa Saarijärven Keskusta sai 15 valtuustopaikkaa. Valitut kunnanvaltuutetut ovat :

valterkko.png   valtgirsen.png     valthaapa.png   valthaapan.png

Erkko Anu                             Girsén-Varis Taina                  Haapakoski Teppo               Haapanen Janne

valtharju.png  valthonkonen.png   valtjanh.png   valtkoskenl.png

Harju Eija                              Honkonen Petri                     Janhonen Esko                      Koskenlahti Arja

valtkuusela.png  valtmoisio.pngvaltnuoppo.png   valtoikari.png

Kuusela Marianna                   Moisio Iida                           Nuopponen Kari                   Oikari Esa

valtreiman.png   valtsuomaki.png   valttanner.png

Reiman Miikkael                    Suomäki Marjatta                Tannermäki Matti

Huolenpitoa tunnusryhmä vihreä vierekkäin.jpg

• Kuva_kesä_Tupaswilla.jpg

Piiritoimiston aukioloajat kesällä 2017

14.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiritoimisto osoitteessa Yliopistonkatu 17 B, 2.krs, 40100 JYVÄSKYLÄ on suljettu henkilöstön kesälomien jodosta maanantaina 19.6. sekä ajalla: 3.7. - 6.8.2017. Toivotamme kaikille Keskustalaisille oikein aurinkoisen lämmintä ja voimaannuttavaa kesää!

• Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin

6.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin ​ Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen vuoden 2018 maakuntavaaleihin. Keskustan tavoitteena on olla maakuntavaaleissa kuntavaalien tapaan Keski-Suomen suurin puolue. Piiri tavoittelee 30 % kannatusta Keski-Suomessa. Pääset lukemaan tiedotteen kokonaisuudessaan otsikkoa klikkaamalla.