KARNEVAALITELTTA.jpg       messut18.jpg

Kuntavaaleissa Saarijärven Keskusta sai 15 valtuustopaikkaa. Keskustan valtuutetut ja heidän luottamustehtävänsä löydät Kuntapäättäjät - osiosta.

Huolenpitoa tunnusryhmä vihreä vierekkäin.jpg

• Arpavoittaja_Matti_Mehto.jpg

Keskustan Keski-Suomen piirin tavara-arpajaisten voittajat

14.12.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa onnitella tavara-arpajaisissa pääpalkinnon voittaneita Jukka Kaijanmäkeä (800€:n matkalahjakortti) ja Matti Mehtoa (Ipad) sekä pienempiä palkintoja voittaneita. Kiitos myös kaikille arpoja ostaneille ja näin Keski-Suomen Keskustan vaalityötä tukeneille! Voittajalistaukseen pääset klikkaamalla otsaketta.

• puheenjohtajisto.jpg

Keskusta haluaa maalaisjärkeä ja kokonaisvaltaista otetta ilmastopolitiikkaan

17.11.2018

Ilmastonmuutoksen hillitseminen on ihmiskunnan suurin poliittinen kysymys seuraavina vuosikymmeninä. Keskustan Keski-Suomen piiri kävi ilmasto- ja metsäpoliittisen keskustelun piirikokouksessaan Hankasalmen Kärkkäälässä 16. marraskuuta.

• Keski-Suomen Keskusta nimesi lisää kansanedustajaehdokkaita

19.10.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus nimesi 19.10.2018 kokouksessaan lisää ehdokkaita huhtikuussa 2019 käytävään kansanedustajavaaliin.

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.