Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Multian kunnallisjärjestön sivuille

Tule mukaan!

Ota yhteyttä ja tule vaikuttamaan yhteisiin asioihin

Olavi Palonen
Juurikkaperäntie 264
42660 Sahrajärvi

Sihteeri
Anneli Mertaniemi
Riihitie 6
42600 Multia
Puh 040-5834206

Uutisia

• SatuKoskinen1.jpg

Satu Koskinen ehdolla Keskustapiirin puheenjohtajaksi

8.11.2018

Agrologi, maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta on ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi.

• Keski-Suomen Keskusta nimesi lisää kansanedustajaehdokkaita

19.10.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus nimesi 19.10.2018 kokouksessaan lisää ehdokkaita huhtikuussa 2019 käytävään kansanedustajavaaliin.

• Joonas_Könttä_rajattu.jpg

Joonas Könttä Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi

26.9.2018

Joonas Könttä tavoittelee paikkaa Arkadianmäellä kevään 2019 eduskuntavaaleissa. Ulkoministeriössä työskentelevä Könttä vaikuttaa politiikassa Jyväskylän kaupunginvaltuutettuna ja Keski-Suomen maakuntavaltuutettuna.

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.

• Keskustan Keski-Suomen piiri nimesi maakuntavaaliehdokkaita

27.4.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri nimesi vuosikokouksessaan Alkio-opistolla Jyväskylän Korpilahdella perjantaina 20.4. 2018 ensimmäiset 45 ehdokasta lokakuussa järjestettäviin maakuntavaaleihin sekä 3 ehdokasta eduskuntavaaleihin keväällä 2019.