Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Laukaan Keskustan sivuille

Keskustan Laukaan kunnallisjärjestöllä on pitkä historia joka ulottuu aina 1960-luvulle saakka. Tänä päivänä kunnassamme toimii viisi Keskustan paikallisyhdistystä. Lisäksi kunnallisjärjestö toimii tiiviissä yhteistyössä Keskustan valtuustoryhmän kanssa ja pyrkii siten olemaan paras tapa vaikuttaa Laukaassa. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Oletko kiinnostunut lähtemään Keskustan ehdokkaaksi 2021 kuntavaaleihin? Voit täyttää lomakkeen täällä.

Keskustan jäsenyyttä voit taas hakea täältä.

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Jussi Tikkanen
jussi.tikkanen(at)laukaankeskusta.fi

Kunnallisjärjestön sihteeri

Jyrki Rantala
jyrkirantala(at)gmail.com

Ps. Tykkää Laukaan Keskustasta myös Facebookissa tai Twitterissä.

Uutisia

• Keski-Suomi liikennebiokaasun pioneeriksi

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä liikenteen päästöihin tulee kiinnittää enemmän huomiota vaikeuttamatta kuitenkaan ihmisten liikkumista. Julkisen liikenteen huono maantieteellinen saatavuus tai sähköautot eivät ole pitkien taipaleiden ihmisille tehokkain eivätkä edes taloudellisin vaihtoehto.

• Petri Honkonen Luonto.jpg

Keskusta tarvitsee Petri Honkosta jatkossakin

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri esittää kansanedustaja Petri Honkosta jatkokaudelle Keskustan varapuheenjohtajaksi.

• Sähkönsiirron kustannuksiin helpotusta kotitalouksille

21.1.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri edellyttää hallitukselta pikaisia toimia, joilla hillitään kuluttajien sähkölaskun vuosittaista kasvua.