Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Huom! Laukaan Keskusta Facebookissa

Tervetuloa Keskustan Laukaan sivuille

Kunnassamme toimii viisi aktiivista Keskustan paikallisyhdistystä. Ota rohkeasti yhteyttä lähimpään paikallisyhdistykseen ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Kunnallisjärjestön puheenjohtajan yhteystiedot:

Kirsi Nieminen
email: ksnieminen@gmail.com

Kunnallisjärjestön sihteerin yhteystiedot:

Keijo Koivisto
email: keijo.t.koivisto@kolumbus.fi

Uutisia

• Ehdokas Paloniemi Aila Keskusta 99-98 vapaamuotoinen.jpg

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa

7.2.2019

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa ja missä elämänvaiheessa tahansa. Köyhyyden kierre voi alkaa mitä moninaisimmista syistä.

• Hovila.jpg

Joko vanhustenhoito on kriisissä?

30.1.2019

Esperin tapaukset ovat nousseet voimakkaasti viime päivinä otsikoihin ja kuntien vastuuta lietsotaan. Terveydenhuollon ammattilaisena ja Tehyn valtuutettuna ihmettelen, että miksi nyt vasta kohistaan?

• Rikollinen tausta esteeksi Suomeen tulolle - maahanmuuttopolitiikan painopiste kiintiöpakolaisiin

30.1.2019

Suomalaisten turvallisuus on muuttunut viimeisten vuosien aikana epävarmemmaksi ja monimutkaisemmaksi. Median kautta olemme saaneet viime aikoina lukea erityisesti lapsiin ja naisiin kohdistuvista seksuaalisista väkivallanteoista.

• Hovila.jpg

Keskustan ehdokaslista eduskuntavaaleihin täynnä Keski-Suomessa

28.1.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri on täydentänyt ehdokaslistansa kevään 2019 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus nimesi listalle Keski-Suomen sairaanhoitopiirissä opetushoitajana työskentelevän Sari Hovilan Joutsasta.

• Arpavoittaja_Matti_Mehto.jpg

Keskustan Keski-Suomen piirin tavara-arpajaisten voittajat

14.12.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa onnitella tavara-arpajaisissa pääpalkinnon voittaneita Jukka Kaijanmäkeä (800€:n matkalahjakortti) ja Matti Mehtoa (Ipad) sekä pienempiä palkintoja voittaneita. Kiitos myös kaikille arpoja ostaneille ja näin Keski-Suomen Keskustan vaalityötä tukeneille! Voittajalistaukseen pääset klikkaamalla otsaketta.