Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Laukaan Keskustan sivuille

Keskustan Laukaan kunnallisjärjestöllä on pitkä historia joka ulottuu aina 1960-luvulle saakka. Tänä päivänä kunnassamme toimii viisi Keskustan paikallisyhdistystä. Lisäksi kunnallisjärjestö toimii tiiviissä yhteistyössä Keskustan valtuustoryhmän kanssa ja pyrkii siten olemaan paras tapa vaikuttaa Laukaassa. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Oletko kiinnostunut lähtemään Keskustan ehdokkaaksi 2021 kuntavaaleihin? Voit täyttää lomakkeen täällä.

Keskustan jäsenyyttä voit taas hakea täältä.

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Jussi Tikkanen
jussi.tikkanen(at)laukaankeskusta.fi

Kunnallisjärjestön sihteeri

Jyrki Rantala
jyrkirantala(at)gmail.com

Ps. Tykkää Laukaan Keskustasta myös Facebookissa tai Twitterissä.

Uutisia

• SipilänTupailta23042020.jpg

Virtuaalitupailta kansanedustaja Juha Sipilän kanssa: Miten tästä eteenpäin yrittäjät?

2.4.2020

Korona koettelee. Terveyttä, palveluita ja taloutta. Moni yrittäjä on joutunut lomauttamaan työntekijänsä ja omakin elanto on vaakalaudalla. Miten selvitä tästä kaikesta? Miten saada talous jälleen tasapainoon?

• Virtuaalitupailta.jpg

Kansanedustajiemme virtuaalitupailta ti 31.3.

25.3.2020

Kaveria ei jätetä vaikeinakaan aikoina yksin! Jos seinät alkavat ahdistaa ja kaipaat omaan poliittiseen kuplaasi säpinää tai haluat laajentaa maailmankuvaasi, päästä kansanedustajamme kotiisi tiistaina 31.3.klo 18! Puhutaan politiikkaa!

• Samat sosiaali- ja terveyspalvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta

23.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa, että SOTE- uudistus turvaa samat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta.

• koronavirus-uutiskuva.jpg

Koronaviruspandemian vaikutukset piirin ja piiritoimiston toimintaan

13.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen. Piiritoimistomme henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokoukset hoidetaan sähköisesti. Muut tapaamiset erillisen sopimuksen mukaan. Suosittelemme kaikille jäsenillemme seuraamaan terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19 ja toimimaan ohjeistusten mukaisesti.

• Keski-Suomi liikennebiokaasun pioneeriksi

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä liikenteen päästöihin tulee kiinnittää enemmän huomiota vaikeuttamatta kuitenkaan ihmisten liikkumista. Julkisen liikenteen huono maantieteellinen saatavuus tai sähköautot eivät ole pitkien taipaleiden ihmisille tehokkain eivätkä edes taloudellisin vaihtoehto.