Kesällä Kyyjärvellä monenlaisia tapahtumia.

Tulossa Kyyjärven kunnan 90V Juhlakonsertti josta tietoa TÄÄLTÄ.

Lisäksi Kyyjärvellä on vilkasta yritystoimintaa mm. uusi yritys: Jokisuu Works OY jatkaa Kyyjärven Saha OY:n toimintaa uusien omistajien ansiosta. Heidän ajantasaiset yhteystiedot löytyy Täältä.

Lisäsi mm Kansanedustaja Petri Honkonen tavattavissa Kyyjärven Eräkartanolla  14.07.2019 klo:13:00.

Myös Kauppakeskus Palettiin on tullut uusia Yrittäjiä. Paletin sivut löydät täältä.

Hyvää Kesää Kaikille!

Toivottaen:

Kyyjärven Keskustapuolue.

Uutisia

Europarlamentti ehdokas Mauri Pekkarisen vierailu Kauppakeskus Paletissa.

• Keski-Suomen piirikokous: Kunnille pitää tarjota mahdollisuus tuottaa sotepalvelut

16.11.2019

Sote tulee saattaa maaliin kuntien elinvoiman kautta, todettiin Keskustan Keski-Suomen piirikokouksessa Muuramessa 15.11.2019.

• piiripuheenjohtajat 2020.jpg

Keskustan piirijohto uusiutui

15.11.2019

Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi valittiin perhekotiyrittäjä, KM Tahvo Anttila Jyväskylästä perjantaina 15.11.2019 Muuramessa pidetyssä syyskokouksessa. Varapuheenjohtajiksi valittiin jatkokaudelle maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta sekä uutena taksiyrittäjä Jenni Ahvenlampi Muuramesta.

• NopeatYhteydetSujuvaArki.jpg

Keskustan tavoitteena on hiilineutraali Keski-Suomi

29.10.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa vähentää liikenteen päästöjä ja siirtää työmatkaliikennettä junaraiteille. Keski-Suomen tulee kehittää raideliikennettä erityisesti Jyväskylän laajenevalla työssäkäyntialueella.

• kepuomenat.jpg

Me kysyimme, te vastasitte: Arjen tärkeät ilmastoteot

14.10.2019

Kiitos kaikille teille yli 12 000 KoneAgriassa Jyväskylässä käyneelle. Keskustan osastolla kävi kolmen päivän aikana varsinainen kuhina. Tuntoja jakamassa ja kuulolla olivat puoluesihteerimme Riikka Pirkkalainen, europarlamentaarikko Mauri Pekkarinen sekä kansanedustaja Joonas Könttä.

• Julkiset yhtiöt samanarvoiseen asemaan Suomessa ja Euroopassa

3.9.2019

Hankintalain liian tiukka tulkinta tulee korjata pikaisesti, näin julkisilla toimijoilla Suomessa on samat edellytykset toimia kuin muualla Euroopassa.