TYÖTÄ ITSENÄISEN KOTIKUNNAN HYVÄKSI!

Kuhmoisten Keskusta!

Ehdokkaamme kuntavaaleissa:

7. Hattunen Leena, huoltamotyöntekijä
8. Hellstén Henna, toimistosihteeri
9. Hovila Janne, yrittäjä
10. Hypén Jorma, maatalouslomittaja
11. Jokinen Mira, toiminnanjohtaja, tradenomi
12. Korppila-Kauppinen Minna, tradenomi
13. Korvenranta Arja, kuntohoitaja
14. Lahti Arja, toiminnanohjaaja
15. Lindén Tuure, luokanopettaja, datanomi
16. Marttila Sanna, sairaanhoitaja
17. Mattila Veikko, yrittäjä, LKV
18. Pohjola Esa, maanviljelijä, ravivalmentaja
19. Saarinen Niina, yrittäjä
20. Sorvari Ari, kalastaja
21. Sumioinen Jarkko, maatalousyrittäjä

• Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin

13.6.2019

Piirin järjestämät bussikuljetukset ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan 7.9.2019 Piiri järjestää tarvittaessa bussikuljetuksia Kouvolan ylimääräiseen puoluekokoukseen. Voimme ajatella lähteä Keski-Suomesta kahdella bussilla, mikäli ne saadaan tarpeeksi täyteen, jottei piirille tule tappiota. Piiri esittää kaksi bussireittiä, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi

• Elsi ja Mauri.jpg

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista!

29.5.2019

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista hyvästä tuloksesta EU-vaaleissa ja toivottaa menestystä ja sinnikkyyttä ajaa Suomen etua Euroopan parlamentissa kaudella 2019-2023!

• Järvimaisema.jpg

Piiritoimiston kesäaukioloajat

29.5.2019

Piiritoimisto on suljettuna henkilöstön lomien johdosta perjantaina 31.5. ja 17.6.-2.8.2019. Oikein lämmintä ja rentouttavaa kesää kaikille! Nautitaan luonnosta ja yhteisöllisyydestä!

• Keskustalle on nyt kysyntää

13.5.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri toivoo, että Suomeen syntyisi punamulta- pohjainen hallitus hallitustunnustelija, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen johdolla. Hallitusneuvotteluihin lähteminen ei ollut Keskustalle helppo päätös, koska kansa viitoitti tien oppositioon.

• Rikollinen tausta esteeksi Suomeen tulolle - maahanmuuttopolitiikan painopiste kiintiöpakolaisiin

30.1.2019

Suomalaisten turvallisuus on muuttunut viimeisten vuosien aikana epävarmemmaksi ja monimutkaisemmaksi. Median kautta olemme saaneet viime aikoina lukea erityisesti lapsiin ja naisiin kohdistuvista seksuaalisista väkivallanteoista.