TYÖTÄ ITSENÄISEN KOTIKUNNAN HYVÄKSI!

Kuhmoisten Keskusta!

Ehdokkaamme kuntavaaleissa:

7. Hattunen Leena, huoltamotyöntekijä
8. Hellstén Henna, toimistosihteeri
9. Hovila Janne, yrittäjä
10. Hypén Jorma, maatalouslomittaja
11. Jokinen Mira, toiminnanjohtaja, tradenomi
12. Korppila-Kauppinen Minna, tradenomi
13. Korvenranta Arja, kuntohoitaja
14. Lahti Arja, toiminnanohjaaja
15. Lindén Tuure, luokanopettaja, datanomi
16. Marttila Sanna, sairaanhoitaja
17. Mattila Veikko, yrittäjä, LKV
18. Pohjola Esa, maanviljelijä, ravivalmentaja
19. Saarinen Niina, yrittäjä
20. Sorvari Ari, kalastaja
21. Sumioinen Jarkko, maatalousyrittäjä

• Leivät_Annen_tiedote_30082018.png

Keskusta toimi jälleen suomalaisen ruuantuotannon hyväksi

30.8.2018

Keskusta on sitoutunut tekemään työtä sen eteen, että suomalaisia viljelijöitä autetaan monin tavoin. Suomalaisen maatalouden kannattavuus on jatkunut heikkona jo pitkään. Nyt takana on kaksi katokesää, sade aiheutti ongelmia 2017 ja ennusteiden perusteella 2018 viljasadosta on tulossa kuivuuden vuoksi 2000-luvun pienin. Hallitus on nyt päättänyt mittavista toimista suomalaisen ruuantuotannon turvaamiseksi. Kaikille osapuolille on tärkeää, että tuotteiden markkinat ovat reilut ja tuottaja saa tuotteistaan oikeudenmukaisen osuuden!

• RisteilytunnelmaaB250818.jpg

Keskustalaiset haluavat Mauri Pekkarisen ehdolle eurovaaleihin ja nimesivät lisää ehdokkaita eduskunta- ja maakuntavaaliin

26.8.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus on pyytänyt varapuhemies, kansanedustaja Mauri Pekkarista asettumaan ehdolle ensi kevään Euroopan parlamentin jäsenten vaaliin. Piriihallituksen kokous nimesi myös kaksi uutta kansanedustajaehdokasta keväällä 2019 käytävään eduskuntavaaliin sekä 5 uutta ehdokasta maakuntavaaliin.

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.

• Eurooppalaisen tietosuoja-asetuksen soveltaminen Keskustan Keski-Suomen piirissä

23.5.2018

Uuden eurooppalaisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) soveltaminen alkaa Suomessa perjantaina 25. toukokuuta 2018. Jäsentemme henkilötietojen turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeä asia.

• Keskustan Keski-Suomen piiri nimesi maakuntavaaliehdokkaita

27.4.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri nimesi vuosikokouksessaan Alkio-opistolla Jyväskylän Korpilahdella perjantaina 20.4. 2018 ensimmäiset 45 ehdokasta lokakuussa järjestettäviin maakuntavaaleihin sekä 3 ehdokasta eduskuntavaaleihin keväällä 2019.