Tervetuloa Keskustan Konneveden sivuille

Löydät täältä tietoa Keskustan toiminnasta kunnassamme. Jos olet kiinnostunut paikallisesta vaikuttamisesta Konnevedellä, ota rohkeasti yhteyttä.

Lisätietoja Keskustan toiminnasta Konnevedellä antavat kunnallisjärjestön puheenjohtaja Antti Mehto 050-491 5267 antti[at]mehto.net tai sihteeri Tarja Kytölä 040-589 1608 tarja.kytola[at]pp.inet.fi

Uutisia

• Kuva_kesä_Tupaswilla.jpg

Piiritoimiston aukioloajat kesällä 2017

14.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiritoimisto osoitteessa Yliopistonkatu 17 B, 2.krs, 40100 JYVÄSKYLÄ on suljettu henkilöstön kesälomien jodosta keskiviikkona 28.6. sekä ajalla: 3.7. - 6.8.2017. Toivotamme kaikille Keskustalaisille oikein aurinkoisen lämmintä ja voimaannuttavaa kesää!

• Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin

6.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin ​ Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen vuoden 2018 maakuntavaaleihin. Keskustan tavoitteena on olla maakuntavaaleissa kuntavaalien tapaan Keski-Suomen suurin puolue. Piiri tavoittelee 30 % kannatusta Keski-Suomessa. Pääset lukemaan tiedotteen kokonaisuudessaan otsikkoa klikkaamalla.