Tervetuloa Keskustan Konneveden sivuille

Löydät täältä tietoa Keskustan toiminnasta kunnassamme. Jos olet kiinnostunut paikallisesta vaikuttamisesta Konnevedellä, ota rohkeasti yhteyttä.

Lisätietoja Keskustan toiminnasta Konnevedellä antavat kunnallisjärjestön puheenjohtaja Antti Mehto 050-491 5267 antti[at]mehto.net tai sihteeri Tarja Kytölä 040-589 1608 tarja.kytola[at]pp.inet.fi

Uutisia

• Tulevat Keski-Suomen kuntavaalitilaisuudet

8.2.2017

Keskustalla on useita kuntavaalitapahtumia ympäri Keski-Suomen. Tässä listattuna vain pieni osa, joten seuraathan paikallista ilmoittelua löytääksesi omassa kunnassasi järjestettävään tapahtuman.

• Keskusta K-S Tiilikainen 25012017.jpg

Onko hiilivapaa Jyväskylä mahdollinen? Avoin keskustelutilaisuus ke 25.1.2017 klo 16 alkaen.

23.1.2017

Tervetuloa kaikille avoimeen keskustelutilaisuuteen, Jyväskeskukseen, kahvila Elosen yläkertaan 25.1.2017 klo 16. Keskustelemassa Ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen, Jyväskylän kaupungin ympäristöjohtaja Päivi Pietarinen sekä Keskustan luottamushenkilöitä ja kuntavaaliehdokkaita. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Petri Honkonen. Tilaisuudessa kahvitarjoilu.