Uutiset ja tapahtumat

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kinnula / Uutiset ja tapahtumat

Kinnulassa tapahtuu

TULOSSA:

NYT:

TAPAHTUNUTTA:

Europarlamenttivaalit- varsinainen äänestyspäivä sunnuntai 26.5.2019.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen ylimääräinen yleinen kokous järjestettiin 5.5.2019 klo 12:00 kunnanviraston valtuustosalissa. Asiana luottamushenkilövalinnat.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen vuosikokous pidettiin 4.4.2019.

Ehdokastapaaminen torilla järjestettiin tiistaina 2.4.2019.  Mukana menossa olivat eurovaaliehdokas Mauri Pekkarinen sekä eduskuntavaaliehdokkaat Anne Kalmari, Petri Honkonen, Eino Nissinen ja Mauno Vanhala.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen 50-vuotistaivalta juhlittiin sunnuntaina 31.3.2019 alkaen jumalanpalveluksella Kinnulan kirkossa, josta siirryttiin jatkamaan juhlaa Kinnulan seurakuntakodille.

Kansanedustajaehdokas Eino Nissisen vaalitilaisuus Kinnulan Parlamentissa 8.2.2019.

Keskustan vaaliristeily Viking Gabriellalla 2.-3.2.2019

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistys

Kinnulan Keskustan uutisia

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen johtokunta kokoontui tiistaina, 16.4.2019. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

Tulevan ylimääräisen yleisen kokouksen valmistelua.

Osallistutaan Kinnulan kesänavaukseen 11.5.2019- toritapahtumassa ainakin makkaramyyntiä ja arvontaa ohjelmassa.

********

Lue Esko Pelkosen laatima historiikki Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen 50-vuotisjuhlaan- mene tämän sivun oikeassa yläreunassa olevia sivustolinkkejä klikkaamalla ensin "Keskusta Kinnulassa" ja sieltä "Paikallisyhdistykset".

********

Huom! Keskuudessamme on ilmennyt pientä epätietoisuutta liittyen taannoisiin Keskustan tavara-arpajaisiin. Arvonta on suoritettu 4.12.2018 Keskustan Keski-Suomen piiritoimistolla, jossa on nähtävänä myös virallinen arvontapöytäkirja. Alla olevaa otsikkoa klikkaamalla pääset suoraan arvonnan voittajalistaukseen:

Keskustan Keski-Suomen piirin tavara-arpajaisten voittajat

------------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan py:n facebook-sivuilta löytyy myös päivityksiä sekä kuvia toiminnastamme:

https://www.facebook.com/groups/21965331806749 6/1437783646254451/notif_t=like&notif_id=1488105

-----------------------------------------------------------

Uusia jäseniä toivotaan keskustan toimintaan mukaan myös Kinnulassa. Jäsentietolomakkeita saa johtokunnan jäseniltä. Voit myös hakea Keskustan Kinnulan py:n jäsenyyttä suoraan täältä

-----------------------------------------------------------