Uutiset ja tapahtumat

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kinnula / Uutiset ja tapahtumat

Kinnulassa tapahtuu

TULOSSA:

NYT:

Myynnissä on jo jonkin aikaa ollut Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen logolla varustettuja brodeerattuja pikeepaitoja, saatavana nyt myös vetoketjuhuppareina. Otathan yhteyttä Jaana Nykvist-Pekkariseen, jos olet kiinnostunut hankkimaan sellaisen itsellesi tai vaikkapa läheisellesi (jaanan.atelje(at)hotmail.com). Ostamalla paidan tai hupparin tuet samalla Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen toimintaa.

TAPAHTUNUTTA:

Joonas Könttä vieraili Kinnulassa 30.11.2019 klo 9-10. Torilla tavattiin!

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen syyskokous pidettiin 24.11.2019 kunnanviraston valtuustosalissa. Keski-Suomen piirin edustajistoa vieraili paikalla myös.

Keskustan Keski-Suomen piirin syyskokous järjestettiin 15.11. 2019 alkaen klo 18:00 Muuramen nuorisoseurantalo Tasankolassa.

Keskustan ylimääräinen puoluekokous pidettiin lauantaina 7.9.2019 Kouvolan jäähallissa.  Myös Kinnulasta oli keskustaväkeä mukana puoluekokouksessa, jossa valittiin Suomen Keskustalle uusi puheenjohtaja.

Paikallisyhdistys oli mukana Kinnulan ruokatori-tapahtumassa, joka järjestettiin 20.7.2019  Kinnuskeskuksen piha-alueella. Myynnissä oli mm. kahvia ja vohveleita.  Yleisö pääsi myös arvuuttelemaan viljasäkin painoa. Palkintoina oli mm. kuivakakkuja sekä  brodeeratut käsi- ja kylpypyyhe varustettuina Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen logolla.

Europarlamenttivaalit- varsinainen äänestyspäivä sunnuntai 26.5.2019.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen ylimääräinen yleinen kokous järjestettiin 5.5.2019 klo 12:00 kunnanviraston valtuustosalissa. Asiana luottamushenkilövalinnat.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen vuosikokous pidettiin 4.4.2019.

Ehdokastapaaminen torilla järjestettiin tiistaina 2.4.2019.  Mukana menossa olivat eduskuntavaaliehdokkaat Anne Kalmari, Petri Honkonen, Eino Nissinen ja Mauno Vanhala.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen 50-vuotistaivalta juhlittiin sunnuntaina 31.3.2019 alkaen jumalanpalveluksella Kinnulan kirkossa, josta siirryttiin jatkamaan juhlaa Kinnulan seurakuntakodille.

Kansanedustajaehdokas Eino Nissisen vaalitilaisuus Kinnulan Parlamentissa 8.2.2019.

Keskustan vaaliristeily Viking Gabriellalla 2.-3.2.2019

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistys

Kinnulan Keskustan uutisia

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen syyskokouksessa 24.11.2019 päätettyä:

Py:n johtokunta kaudelle 2020-2021:

Kalevi Kinnunen, pj
Tapio Pekkarinen, vpj
Jaana Nykvist-Pekkarinen, siht.

Lassi Niinijärvi
Manu Toikkanen
Arja Rekonen
Ilpo Linna
Samuel Demarco

Naisjaoston puheenjohtajaksi valittiin Maija Kinnunen, varalle Raili Laitinen

Viestintävastaavana jatkaa Tiina Kuivaniemi, vaalipäälliköksi valittiin Pirkko Kauppinen

Toiminnantarkastajaksi valittiin Esko Pelkonen ja hänen varahenkilökseen Heikki Dahlbacka

Lisäksi kokouksessa päätettiin nostaa kilometrikorvaus 0,35 euroon/km.

**********

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen johtokunta kokoontui torstaina, 22.10.2019. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia aiheita:

-Paikallisyhdistyksen syyskokouksen esivalmisteluja edelleen, mm. toimintasuunnitelman laatiminen vuodelle 2020

-Joulunavaus 29.11.2019, paikallisyhdistys osallistuu (mm. grillimakkaran sekä perinteisten kinkkuarpojen myyntiä).

*********

Lue Esko Pelkosen laatima historiikki Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen 50-vuotisjuhlaan- mene tämän sivun oikeassa yläreunassa olevia sivustolinkkejä klikkaamalla ensin "Keskusta Kinnulassa" ja sieltä "Paikallisyhdistykset".

*********

------------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan py:n facebook-sivuilta löytyy myös päivityksiä sekä kuvia toiminnastamme:

https://www.facebook.com/groups/21965331806749 6/1437783646254451/notif_t=like&notif_id=1488105

-----------------------------------------------------------

Uusia jäseniä toivotaan keskustan toimintaan mukaan myös Kinnulassa. Jäsentietolomakkeita saa johtokunnan jäseniltä. Voit myös hakea Keskustan Kinnulan py:n jäsenyyttä suoraan täältä

-----------------------------------------------------------