Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Keskusta Keuruun sivuille

Vuosikokous su 11.3. klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa

Keuruun kunnallisjärjestön vuosikokous pidetään su 11.3.2018 klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa. Paikalla myös eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen. Tervetuloa!

Kunnallisjärjestön vuosikokouksen jälkeen Keuruun paikallisyhdistyksen vuosikokous.

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme. Yhteystiedot löytyy Keskusta Keuruulla - sivulta.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Uutisia

• Pullaa_ja_politiikkaa_kotisivuille_07022020.png

Pullaa ja politiikkaa Katrin johdolla pe 14.2 ja la 15.2

7.2.2020

Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni toivoo tapaavansa juuri sinut Keski-Suomen kiertueellaan! Tarjolla pullaa ja politiikkaa. Mukana Katrin kiertueella myös Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen Kyyjärvellä ja Karstulassa, kansanedustaja Joonas Könttä Jyväskylässä, Laukaassa ja Karstulassa sekä Anne Kalmari Jyväskylässä, Kyyjärvellä ja Karstulassa. Tervetuloa!

• Sähkönsiirron kustannuksiin helpotusta kotitalouksille

21.1.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri edellyttää hallitukselta pikaisia toimia, joilla hillitään kuluttajien sähkölaskun vuosittaista kasvua.

• Työryhmähaku.jpg

Tule mukaan kehittämään Keskustan toimintaa

21.1.2020

Avoin haku Keskustan Keski-Suomen piirin kolmeen työryhmään päättyy pe 31.1.2020. Tule mukaan!

• NopeatYhteydetSujuvaArki.jpg

Keskustan tavoitteena on hiilineutraali Keski-Suomi

29.10.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa vähentää liikenteen päästöjä ja siirtää työmatkaliikennettä junaraiteille. Keski-Suomen tulee kehittää raideliikennettä erityisesti Jyväskylän laajenevalla työssäkäyntialueella.