Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Keskusta Keuruun sivuille

Vuosikokous su 11.3. klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa

Keuruun kunnallisjärjestön vuosikokous pidetään su 11.3.2018 klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa. Paikalla myös eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen. Tervetuloa!

Kunnallisjärjestön vuosikokouksen jälkeen Keuruun paikallisyhdistyksen vuosikokous.

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme. Yhteystiedot löytyy Keskusta Keuruulla - sivulta.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Uutisia

• Keski-Suomi liikennebiokaasun pioneeriksi

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä liikenteen päästöihin tulee kiinnittää enemmän huomiota vaikeuttamatta kuitenkaan ihmisten liikkumista. Julkisen liikenteen huono maantieteellinen saatavuus tai sähköautot eivät ole pitkien taipaleiden ihmisille tehokkain eivätkä edes taloudellisin vaihtoehto.

• Petri Honkonen Luonto.jpg

Keskusta tarvitsee Petri Honkosta jatkossakin

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri esittää kansanedustaja Petri Honkosta jatkokaudelle Keskustan varapuheenjohtajaksi.

• Sähkönsiirron kustannuksiin helpotusta kotitalouksille

21.1.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri edellyttää hallitukselta pikaisia toimia, joilla hillitään kuluttajien sähkölaskun vuosittaista kasvua.

• NopeatYhteydetSujuvaArki.jpg

Keskustan tavoitteena on hiilineutraali Keski-Suomi

29.10.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa vähentää liikenteen päästöjä ja siirtää työmatkaliikennettä junaraiteille. Keski-Suomen tulee kehittää raideliikennettä erityisesti Jyväskylän laajenevalla työssäkäyntialueella.