Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Keskusta Keuruun sivuille

Vuosikokous su 11.3. klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa

Keuruun kunnallisjärjestön vuosikokous pidetään su 11.3.2018 klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa. Paikalla myös eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen. Tervetuloa!

Kunnallisjärjestön vuosikokouksen jälkeen Keuruun paikallisyhdistyksen vuosikokous.

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme. Yhteystiedot löytyy Keskusta Keuruulla - sivulta.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Uutisia

• Ehdokas Paloniemi Aila Keskusta 99-98 vapaamuotoinen.jpg

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa

7.2.2019

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa ja missä elämänvaiheessa tahansa. Köyhyyden kierre voi alkaa mitä moninaisimmista syistä.

• Hovila.jpg

Joko vanhustenhoito on kriisissä?

30.1.2019

Esperin tapaukset ovat nousseet voimakkaasti viime päivinä otsikoihin ja kuntien vastuuta lietsotaan. Terveydenhuollon ammattilaisena ja Tehyn valtuutettuna ihmettelen, että miksi nyt vasta kohistaan?

• Rikollinen tausta esteeksi Suomeen tulolle - maahanmuuttopolitiikan painopiste kiintiöpakolaisiin

30.1.2019

Suomalaisten turvallisuus on muuttunut viimeisten vuosien aikana epävarmemmaksi ja monimutkaisemmaksi. Median kautta olemme saaneet viime aikoina lukea erityisesti lapsiin ja naisiin kohdistuvista seksuaalisista väkivallanteoista.

• Hovila.jpg

Keskustan ehdokaslista eduskuntavaaleihin täynnä Keski-Suomessa

28.1.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri on täydentänyt ehdokaslistansa kevään 2019 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus nimesi listalle Keski-Suomen sairaanhoitopiirissä opetushoitajana työskentelevän Sari Hovilan Joutsasta.

• Arpavoittaja_Matti_Mehto.jpg

Keskustan Keski-Suomen piirin tavara-arpajaisten voittajat

14.12.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa onnitella tavara-arpajaisissa pääpalkinnon voittaneita Jukka Kaijanmäkeä (800€:n matkalahjakortti) ja Matti Mehtoa (Ipad) sekä pienempiä palkintoja voittaneita. Kiitos myös kaikille arpoja ostaneille ja näin Keski-Suomen Keskustan vaalityötä tukeneille! Voittajalistaukseen pääset klikkaamalla otsaketta.