Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 15-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2017 vaaleissa saimme valtuustoon 8 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen, osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Jukka Kainulainen
p.040 7697694
s-posti: jukka.kainulainen(a)kannonkoski.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi(a)pp.inet.fi

Uutisia

• sipilakavelykadulla.jpg

Kansanedustajamme liikkeellä

29.11.2017

Keskustan keskisuomalaiset kansanedustajat kiertävät Keski-Suomessa 9.12.-16.12.2017. Tervetuloa keskustelemaan politiikan ajankohtaisista asioista!

• vuodenurho2017.jpg

Pertti Lehtomäki jatkaa piirin puheenjohtajana

18.11.2017

Keskustan Keski-Suomen piirikokous pidettiin Toivakassa. Piirikokous valitsi puheenjohtajaksi yrittäjä Pertti Lehtomäen Multialta. Varapuheenjohtajiksi valittiin maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta ja apulaisrehtori Tuulia Kuntsi Jyväskylästä.

• tuula_ikkela-koski3_netti.jpg

Tuulia Kuntsi Jyväskylästä ehdolla piirin puheenjohtajaksi

16.11.2017

Apulaisrehtori, KTM ja erityisluokanopettaja Tuulia Kuntsi Jyväskylästä on ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi.

• SatuKoskinen.jpg

Satu Koskinen ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi

13.11.2017

Maatalousyrittäjä, pitkän linjan keskustalainen ja piirin varapuheenjohtaja Satu Koskinen Karstulasta on ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi. Piirin puheenjohtaja valitaan piirin syyskokouksessa Toivakassa lauantaina 18.marraskuuta.

• Kirri-Äänekoski tien parannus on välttämätön

7.11.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri pitää välttämättömänä, että päätös Kirri – Tikkakoski tien muuttamisesta moottoritieksi tehdään viimeistään keväällä 2018 liikenneministeri Anne Bernerin aiemman esityksen mukaisesti.