Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 15-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2017 vaaleissa saimme valtuustoon 8 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen, osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Jukka Kainulainen
p.040 7697694
s-posti: jukka.kainulainen(a)kannonkoski.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi(a)pp.inet.fi

Uutisia

• SatuKoskinen1.jpg

Satu Koskinen ehdolla Keskustapiirin puheenjohtajaksi

8.11.2018

Agrologi, maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta on ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi.

• Keski-Suomen Keskusta nimesi lisää kansanedustajaehdokkaita

19.10.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus nimesi 19.10.2018 kokouksessaan lisää ehdokkaita huhtikuussa 2019 käytävään kansanedustajavaaliin.

• Joonas_Könttä_rajattu.jpg

Joonas Könttä Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi

26.9.2018

Joonas Könttä tavoittelee paikkaa Arkadianmäellä kevään 2019 eduskuntavaaleissa. Ulkoministeriössä työskentelevä Könttä vaikuttaa politiikassa Jyväskylän kaupunginvaltuutettuna ja Keski-Suomen maakuntavaltuutettuna.

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.

• Keskustan Keski-Suomen piiri nimesi maakuntavaaliehdokkaita

27.4.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri nimesi vuosikokouksessaan Alkio-opistolla Jyväskylän Korpilahdella perjantaina 20.4. 2018 ensimmäiset 45 ehdokasta lokakuussa järjestettäviin maakuntavaaleihin sekä 3 ehdokasta eduskuntavaaleihin keväällä 2019.