Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 15-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2017 vaaleissa saimme valtuustoon 8 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen, osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Jukka Kainulainen
p.040 7697694
s-posti: jukka.kainulainen(a)kannonkoski.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi(a)pp.inet.fi

Uutisia

• Keskusta Politiikka- ja toimintapäivät Jyväskylä 2018 yleisötilaisuudet.jpg

Keskustan politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. ja oheistapahtumia Jyväskylässä!

20.9.2018

Keskusta näkyy ja kuuluu tulevana viikonloppuna Jyväskylässä! Tervetuloa lukuisiin tapahtumiin ympäri kaupunkia. Puolen päivän aikaan tapahtuu Jyväskylän kävelykadulla, Kauppakeskus Sepässä sekä Mäki Matin perhepuistossa. Koko päivän Keskusta näkyy Jyväskylän paviljongissa, sekä yläkerran kokoustiloissa että alakerrassa Wemmi-syysmarkkinoilla jossa Keskustan Keski-Suomen piiri jakaa Keskusta ämpäreitä ensimmäiselle 200:lle per päivä.

• Leivät_Annen_tiedote_30082018.png

Keskusta toimi jälleen suomalaisen ruuantuotannon hyväksi

30.8.2018

Keskusta on sitoutunut tekemään työtä sen eteen, että suomalaisia viljelijöitä autetaan monin tavoin. Suomalaisen maatalouden kannattavuus on jatkunut heikkona jo pitkään. Nyt takana on kaksi katokesää, sade aiheutti ongelmia 2017 ja ennusteiden perusteella 2018 viljasadosta on tulossa kuivuuden vuoksi 2000-luvun pienin. Hallitus on nyt päättänyt mittavista toimista suomalaisen ruuantuotannon turvaamiseksi. Kaikille osapuolille on tärkeää, että tuotteiden markkinat ovat reilut ja tuottaja saa tuotteistaan oikeudenmukaisen osuuden!

• RisteilytunnelmaaB250818.jpg

Keskustalaiset haluavat Mauri Pekkarisen ehdolle eurovaaleihin ja nimesivät lisää ehdokkaita eduskunta- ja maakuntavaaliin

26.8.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus on pyytänyt varapuhemies, kansanedustaja Mauri Pekkarista asettumaan ehdolle ensi kevään Euroopan parlamentin jäsenten vaaliin. Piriihallituksen kokous nimesi myös kaksi uutta kansanedustajaehdokasta keväällä 2019 käytävään eduskuntavaaliin sekä 5 uutta ehdokasta maakuntavaaliin.

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.

• Eurooppalaisen tietosuoja-asetuksen soveltaminen Keskustan Keski-Suomen piirissä

23.5.2018

Uuden eurooppalaisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) soveltaminen alkaa Suomessa perjantaina 25. toukokuuta 2018. Jäsentemme henkilötietojen turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeä asia.