Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 17-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2012 vaaleissa saimme valtuustoon 11 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen, osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Jukka Kainulainen
p.040 7697694
s-posti: jukka.kainulainen(a)mhy.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi(a)pp.inet.fi

Uutisia

• Tulevat Keski-Suomen kuntavaalitilaisuudet

8.2.2017

Keskustalla on useita kuntavaalitapahtumia ympäri Keski-Suomen. Tässä listattuna vain pieni osa, joten seuraathan paikallista ilmoittelua löytääksesi omassa kunnassasi järjestettävään tapahtuman.

• Keskusta K-S Tiilikainen 25012017.jpg

Onko hiilivapaa Jyväskylä mahdollinen? Avoin keskustelutilaisuus ke 25.1.2017 klo 16 alkaen.

23.1.2017

Tervetuloa kaikille avoimeen keskustelutilaisuuteen, Jyväskeskukseen, kahvila Elosen yläkertaan 25.1.2017 klo 16. Keskustelemassa Ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen, Jyväskylän kaupungin ympäristöjohtaja Päivi Pietarinen sekä Keskustan luottamushenkilöitä ja kuntavaaliehdokkaita. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Petri Honkonen. Tilaisuudessa kahvitarjoilu.