Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • Julkiset yhtiöt samanarvoiseen asemaan Suomessa ja Euroopassa

3.9.2019

Hankintalain liian tiukka tulkinta tulee korjata pikaisesti, näin julkisilla toimijoilla Suomessa on samat edellytykset toimia kuin muualla Euroopassa.

• Keski-Suomen Keskustan piiritoimiston aukioloajat muuttuvat

3.9.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri on joutunut lomauttamaan henkilöstöään taloudellisista syistä johtuen. Tämän johdosta piiritoimisto on avoinna vain sovittaessa. Ilmoitathan etukäteen kun olet tulossa piiritoimistolle, näin vältetään turhat käynnit ja pettymykset. Viikolla 38 (16-20.9.2019) piiritoimisto on suljettu työntekijöiden neuvottelupäivien johdosta.

• 10.10.2019 9:00–12.10.2019 16:00

Tervetuloa Keskustan osastolle KoneAgria messuille vaihtamaan ajatuksia keskustalaisten päättäjien kanssa torstaista lauantaihin KoneAgria-messuille Jyväskylän Paviljonkiin. Osastomme löydät A-hallista, numero A415.

• 5.11.2019 0:00–0:00

Tervetuloa Keski-Suomen Keskustan eduskuntaretkelle 5.11. tapaamaan Keski-Suomalaisia kansanedustajia heidän työpaikalleen eduskuntaan. Eduskunnassa tapaamme myös Anna Rankin Pohjoisranta BCW:tä, joka tulee kertomaan meille yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Lisäksi tutustumme Helsingin uuteen ”olohuoneeseen” eli kirjasto Oodiin, jossa toivomme myös tapaavamme uuden puheenjohtajamme. Varausohjeisiin pääset otsaketta klikkaamalla.

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii