Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • Arpavoittaja_Matti_Mehto.jpg

Keskustan Keski-Suomen piirin tavara-arpajaisten voittajat

14.12.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa onnitella tavara-arpajaisissa pääpalkinnon voittaneita Jukka Kaijanmäkeä (800€:n matkalahjakortti) ja Matti Mehtoa (Ipad) sekä pienempiä palkintoja voittaneita. Kiitos myös kaikille arpoja ostaneille ja näin Keski-Suomen Keskustan vaalityötä tukeneille! Voittajalistaukseen pääset klikkaamalla otsaketta.

• Keski-Suomen Keskusta nimesi lisää kansanedustajaehdokkaita

19.10.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus nimesi 19.10.2018 kokouksessaan lisää ehdokkaita huhtikuussa 2019 käytävään kansanedustajavaaliin.

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.

• 2.2.2019 16:00–3.2.2019 13:00

Lähde kanssamme risteilemään – Keskustan vaaliristeily on täynnä kiinnostavia keskusteluja ja loistavia tähtiartisteja sekä erinomaista seuraa. Katso koko ohjelma ja varaa paikkasi helmikuun hauskimmalle vaaliristeilylle osoitteessa www.keskusta.fi/risteily

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii