Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • 24.11.2018 14:00–15:30

”Miten brändäät itsesi somessa?” Sosiaalisen median koulutus maakunta- ja eduskuntavaaliehdokkaille sekä kaikille asiasta kiinnostuneille la 24.11. klo 14 - 15.30 Kyyjärven Eräkartanolla (Nurmijoentie 296, Kyyjärvi). Kouluttajana Keskustan oma somevirtuoosi Mikko Kärnä. Ilmoittautumiset piiritoimistolle ma 19.11.mennessä: p.045-327 4845 tai keski-suomi@keskusta.fi

• 12.11.2018 16:30–18:00

Ehdokaskoulutus vaikuttavasta mielipidekirjoittamisesta Keskustan eduskunta- ja maakuntavaaliehdokkaille ma 12.11.2018 klo 16.30-18 Keskisuomalaisen toimitiloissa Jyväskylän Aholaidassa. Kouluttajana KSML varapäätoimittaja Inkeri Pasanen. Ilmoittautumiset 8.11.mennessä: marja.pelkonen@keskisuomalainen.fi tai piiritoimistolle.

• 24.11.2018 16:00–22:00

Keskustan hirvipeijaiset Kyyjärven Eräkartanolla la 24.11. klo 16 alkaen. Keski-Suomen suurimmassa tupaillassa vieraana Lapin puolustaja Mikko Kärnä. Luvassa herkullista Mikon keittämää Lapin äijän keittoa kakkukahvien ja poliittisen ajankohtaiskeskustelun kera. Tilaisuudessa esittäytyvät Keskustan eduskuntavaali- ja maakuntavaaliehdokkaat. Illalliskorttivaraukset 30 euroa/hlö p.050-573 5353/Pauliina tai p.040-532 1762/Teijo.

• 26.10.2018 17:00–20:00

Jyväskylän keskustaopiskelijat JOK ry:n ylimääräinen yhdistyksen kokous 26.10. kello 17 alkaen osoitteessa Vapaudenkatu 68. Kokouksessa valitaan edustajat Keskustan opiskelijaliiton liittokokoukseen. (Huom, ollaan Anninan kotona, niin siksi vain talon numero eikä asuntoa. Voisi tarvittaessa laittaa, että lisätietoja hallitukselta)

• 6.11.2018 17:00–19:00

Jyväskylän keskustaopiskelijat JOK ry:n sääntömääräinen syyskokous 6.11. kello 17 alkaen ravintola Ylä-Ruth, os. Seminaarinkatu 19

• 28.10.2018 16:00–18:00

Laukaan kunnallisjärjestön sääntömääräinen syyskokous su 28.10. klo 16 Vuolakessa, os. Suolahdentie 84. Tervetuloa!

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii