Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskustan eurovaaliehdokkaat
Keski-Suomen Keskustan eurovaaliehdokas, Mauri nro 33
Piirin uutisia
  • Keskustalle on nyt kysyntää

13.5.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri toivoo, että Suomeen syntyisi punamulta- pohjainen hallitus hallitustunnustelija, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen johdolla. Hallitusneuvotteluihin lähteminen ei ollut Keskustalle helppo päätös, koska kansa viitoitti tien oppositioon.

• Keski-Suomen keskustalaiset: Koulutusta ei saa keskittää

25.2.2019

Keski-Suomen Keskustan piirihallitus vaatii selkeitä tavoitteita aluepolitiikan saralle tulevalla vaalikaudella. Alueiden välillä on tällä hetkellä huomattavia eroja tulevaisuuden näkymien suhteen, kuten väestökehityksen ja työllisyyden osalta. Kehityssuunta on käännettävä valtion ja maakuntien yhteistyöllä. Avainasemassa tässä on koulutus.

• Ehdokas Paloniemi Aila Keskusta 99-98 vapaamuotoinen.jpg

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa

7.2.2019

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa ja missä elämänvaiheessa tahansa. Köyhyyden kierre voi alkaa mitä moninaisimmista syistä.

• 18.5.2019 10:30–13:00

Äänekosken torilla tapahtuu! Tuore Keskustan kansanedustaja Joonas Könttä tulee vierailulle Äänekosken torille 18.5. klo 10.30 kertomaan, miksi kannattaa äänestää nimenomaan Keskustan eurovaaliehdokasta ja miksi on erityisen tärkeää antaa äänensä eurovaaleissa. Klo 11 Joonaksen mukaan liittyvät Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen ja Keskustan eurovaaliehdokas Olli Nyberg! Riikalta voi kysyä mm. miksi Keskusta lähti mukaan hallitusneuvotteluihin ja mitkä ovat ne kynnyskysymykset joiden pitää olla mukana hallitusohjelmassa, jotta Keskusta voi olla mukana tulevassa hallituksessa. Eurovaaliehdokas Olli Nyberg on liikkeellä eurovaaleissa puoluestukseen ja sisäiseen turvaallisuuteen liittyvillä teemoilla ja vastaa mielellään Äänekoskelaisten turvallisuuteen ja asevelvollisuuteen liittyviin kysymyksiin.

• 18.5.2019 11:00–14:00

Tervetuloa Kauppakeskus Seppään lauantaina 18.5. klo 11 alkaen kuulemaan Keskustan eurovaaliohjelmasta sekä ehkä myös hallitusneuvottelujen ensin käden tietoa. Paikalla Keskustan kansanedustajat Anne Kalmari klo 11, ja Joonas Könttä klo 12, Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen ja Keskustan eurovaaliehdokas Olli Nyberg klo 13.

• 25.5.2019 11:00–16:00

Eurovaalien äänestyspäivän aattona, lauantaina 25.5. Keskusta tarjoaa markkinahuveja kaikelle kansalle Jyväskylän kävelykadulla! Tarjolla grillimakkaraa, musiikkiesitystä ja tietysti Keskusta ämpäreitä sadalle ensimmäiselle eurovaaleihin liittyviin 3 kysymykseen oikein vastanneelle. Jottei päivä mene pelkästään viihteen puolelle, tärkeää eurovaaliasiaa on tarjolla Iltapäivällä kun paikalle saapuu Keskustan Keski-Suomen oma eurovaaliehdokas Mauri Pekkarinen!

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii