Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • Anttila Tahvo.jpg

Piiripuheenjohtajan tervehdys keskisuomalaisille

9.4.2020

Korona, tai covid- 19, on hallinut elämäämme ja keskusteluita viimeisen puolentoista kuukauden ajan. Tehdyt rajoitustoimenpiteet vaikuttavat voimakkaasti talouteen, ihmisten työpaikkoihin ja toimeentuloon sekä yritysten toimintaan. Ennen kaikkea se on rajoittanut meidän kanssakäymistämme toistemme kanssa.

• Valokuvakilpailu1p.jpg

Keskisuomalainen sielunmaisema löytyy Keuruulta

8.4.2020

Etsimme valokuvakilpailulla keskisuomalaista, keskustalaista sielunmaisemaa. Piirihallitusjäsenistä koostuva raatimme valitsi kilpailun voittajaksi keuruulaisen Tuomo Riikosen kuvan Huhkojärveltä.

• SipilänTupailta23042020.jpg

Virtuaalitupailta kansanedustaja Juha Sipilän kanssa: Miten tästä eteenpäin yrittäjät?

2.4.2020

Korona koettelee. Terveyttä, palveluita ja taloutta. Moni yrittäjä on joutunut lomauttamaan työntekijänsä ja omakin elanto on vaakalaudalla. Miten selvitä tästä kaikesta? Miten saada talous jälleen tasapainoon?

• 5.6.2020 10:00–7.6.2020 13:00

Keskustan Keski-Suomen piirillä on varattuna kiintiö hotellihuoneita Break Sokos Hotel Flamingosta puoluekokousajalle 5-7.6.2020. Varaa piiriltä hotellimajoitus ja bussikuljetus kätevästi samalla kertaa. Tällä kerralla meillä on tarjota keskisuomalaisille puoluekokousmatkailijoille laadukas hotellimajoitus, josta löytyy myös kauppakeskus ja upea kylpylä samasta kompleksista. Tiedossa onkin poliitikan ohessa tilaisuus shoppailuun ja rentoutumiseen. Hotellimajoituksen hinnat: 1 hh 129€/yö + laskutuslisä 10€ ja 2hh 149€/yö + laskutuslisä 10€. Voit varata koko huoneen myös vain yhdeksi yöksi. Sitovat varaukset os: keski-suomi@keskusta.fi tai puh: 045 327 4845.

• 26.3.2020 18:00–20:00

Uusi kokousajankohta selviää kun pandemiatilanne on helpottanut.

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii