Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta talot ja maisema yläkuva kaupunki.jpg
Keskusta ehdokasbanneri 800x200px.jpg
Klikkaa tästä lisätietoja ehdokkaaksi lähtemisestä tai kerro vinkkisi hyvästä ehdokkaasta.
Piirin uutisia
  • Keskusta K-S Sipilä kiertää 25022017 some.jpg

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä Jyväskylässä la 25.2. klo 15

21.2.2017

Suomen kuntoon laittaminen jatkuu. Uudistamme hyvinvointiyhteiskuntaa turvataksemme huolenpidon jokaiselle koko maassa – huomennakin. Tule keskustelemaan tulevaisuuden palveluista lauantaina 25.2. klo 15 Jyväskylän kaupunginkirjaston Minnansaliin, os. Vapaudenkatu 39-41. Kahvitarjoilu klo 14.30 – 15. Kuuntelemassa puheenjohtaja Juha Sipilä ja Keskustanpaikallisia huolenpitäjiä. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Aila Paloniemi. Tilaisuudessa on viittomakielen tulkki. Lämpimästi tervetuloa! Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Keskustan Keski-Suomen piiri ja Jyväskylän kunnallisjärjestö

• Tulevat Keski-Suomen kuntavaalitilaisuudet

8.2.2017

Keskustalla on useita kuntavaalitapahtumia ympäri Keski-Suomen. Tässä listattuna vain pieni osa, joten seuraathan paikallista ilmoittelua löytääksesi omassa kunnassasi järjestettävään tapahtuman.

• Keskusta K-S Tiilikainen 25012017.jpg

Onko hiilivapaa Jyväskylä mahdollinen? Avoin keskustelutilaisuus ke 25.1.2017 klo 16 alkaen.

23.1.2017

Tervetuloa kaikille avoimeen keskustelutilaisuuteen, Jyväskeskukseen, kahvila Elosen yläkertaan 25.1.2017 klo 16. Keskustelemassa Ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen, Jyväskylän kaupungin ympäristöjohtaja Päivi Pietarinen sekä Keskustan luottamushenkilöitä ja kuntavaaliehdokkaita. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Petri Honkonen. Tilaisuudessa kahvitarjoilu.

Edellinen 1 2Seuraava
Ajankohtaista facebook-sivullamme: