Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • 7.9.2019 0:00–0:00

Keskusta järjestää ylimääräisen puoluekokouksen lauantaina 7.9.2019 Kouvolassa. Puoluekokouksessa käyvät samat valtakirjat kuin Sotkamon puoluekokouksessa. Ylimääräisessä puoluekokouksessa puolueelle valitaan uusi puheenjohtaja. Päivitämme lisätietoa sitä mukaa kun sitä saamme.

• 30.8.2019 18:00–19:30

Keskustan uudeksi puheenjohtajaksi ehdolla olevat Puolustusministeri Antti Kaikkonen ja Elinkeinoministeri Katri Kulmuni saapuvat tentattaviksi Jyväskylään perjantaina 30.8.2019. Tilaisuus järjestetään Jyväskylän kaupunginkirjastossa os. Vapaudenkatu 39-41 klo 18-19.30. Tilaisuuden juontaa Toimittaja Aila Paloniemi. Tilaisuuteen vapaa pääsy ja kahvitarjoilu. Tervetuloa!

• 10.10.2019 9:00–12.10.2019 16:00

Tervetuloa Keskustan osastolle KoneAgria messuille vaihtamaan ajatuksia keskustalaisten päättäjien kanssa torstaista lauantaihin KoneAgria-messuille Jyväskylän Paviljonkiin. Osastomme löydät A-hallista, numero A415.

• 25.8.2019 18:00–20:00

Keskustan Kannonkosken paikallisyhdistyksen ylimääräinen kokous su 25.8.2019 klo 18 Osuuspankin kerhohuoneella. Paikalle on tulossa Kalmari Anne! Tervetuloa kahville ja evästämään kansanedustajaa ja valitsemaan äänestäjiä puoluekokoukseen. Terveisin Hallitus!

• 4.9.2019 19:00–20:00

Keskustan Muuramen kuntayhdistys kokoontuu ylimääräiseen kokoukseen valtuustosaliin 4.9. klo 19.00 valitsemaan edustajia Suomen Keskustan ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan valitsemaan puolueelle uutta puheenjohtajaa. Tervetuloa!

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii