Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta talot ja maisema yläkuva kaupunki.jpg
Piirin uutisia
  • 13.5.2017 11:00–16:00

Keskustan Keski-Suomen piiri järjestää kokoustekniikka- ja luottamushenkilökoulutuksen la 13.5. klo 11-16 piiritoimistolla (Yliopistonkatu 17 B, Jyväskylä). Koulutus on tarkoitettu etupäässä uusille kunnanvaltuutetuille ja kokoustekniikka- ja puheenjohtajataitoja verestäville. Koulutuksessa käsitellään myös uutta kuntalakia keskeisiltä osin kunnallisen luottamushenkilön näkökulmasta. ​

• 27.4.2017 17:00–19:00

Jyväskylän keskustaopiskelijoiden sääntömääräisen kevätkokouksen 27.4.2017 klo 17 alkaen osoitteessa Vapaudenkatu 68 A 25

• 15.5.2017 4:00–23:00

Keskustan Keski-Suomen piiri toteuttaa perinteisen kevätretken Helsinkiin maanantaina 15. toukokuuta. Retken aikana vierailemme Keskustan puoluetoimistolla ja tutustumme myös maaseudun arkistoon sekä Temppeliaukion kirkkoon. Retken päävierailukohteemme on Suomen Pankki jossa Olli Rehn pitää meille talousaiheisen n. puolen tunnin luennon. Vierailun päättää taidekierros Suomen pankin tiloissa. Matkan hinta, sis. kuljetus, ohjelma ja lounas: 50€/hlö. Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset viim. 7.5. piiritoimistolle: Pia Högberg, puh: 010 315 2001 tai sähköposti: pia.hogberg@keskusta.fi.

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii