Keski-Suomen Keskusta

puna-apiloita-yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • 21.11.2017 4:00–23:00

Tervetuloa eduskuntaretkelle Helsinkiin! Lähde mukaan iloiseen keskustalaiseen seuraamme eduskuntaretkelle Helsinkiin tiistaina 21.11.2017! Lähdemme aamuvarhain pohjoisesta Keski-Suomesta kohti Helsinkiä, jossa päivän ohjelmassa ovat mm. vierailut Terveyden- ja hyvinvointialan ammattijärjestö Tehyssä sekä uudistuksen kokeneessa eduskuntatalossa.

• 26.11.2017 16:00–19:00

Keuruun kj:n syyskokous pidetään su 26.11. klo 16 Kimarassa. Keskustan Keuruun py:n syyskokous kjn syyskokouksen jälkeen.

• 19.11.2017 19:00–21:00

Petäjäveden kunnallisjärjestön syyskokous su 19.11.2017 klo 19.00 Lemettilässä. Vieraana KE Mauri Pekkarinen ja piiristä Pertti Lehtomäki. Tarjolla puuroa, soppaa ja kahvia. Tervetuloa

• 24.11.2017 17:00–20:00

Uuraisten kunnallisjärjestön syyskokous 24.11.2017 klo 17. Uuraisten kunnanvirastolla. Esillä sääntömääräiset asiat.

• 23.11.2017 18:00–21:00

Toivakan paikallisosaston ja Keskustanaisten syyskokoukset pidetään to 23.11. 2017 klo 18.00 Tarja ja Antero Jaatisella,

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii