Anne Kalmari ehdolla eduskuntaan

Anne Kalmari on Keskustan eduskuntavaaliehdokas Keski-Suomessa kevään 2019 vaaleissa

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Anne Kalmari.jpg

Anne Kalmari

Maakuntamme tarvitsee edelleen tätä tomeraa ja tarmokasta asioihin tarttujaa.

Mottoni ”Mittään ei tapahu, jos mittään ei yritä!” kertoo siitä, miten ponnistelen yhteistyöllä muiden kanssa saadaksemme lisää työtä, hyvinvointia ja investointeja maakuntaamme. Työ on ollut innostavaa ja odotan innolla seuraavia haasteita.

Haluan auttaa heikompia ihmisiä ja alueita eteenpäin. Olla mukana tekemässä parempaa arkea perheille. Sukupolvien ketjussa meillä on vastuu ilmastonmuutoksen pysäyttämisestä ja uusiutuvien luonnonvarojen kestävän käytön lisääminen on mielestäni tärkeä osa ratkaisua.

Eduskunnassa olen tällä hetkellä kansanedustajan työni lisäksi maa- ja metsätalousvaliokunnan puheenjohtaja. Sain myös arvokkaat pestit harvaan asutun maaseudun parlamentaarisen verkoston puheenjohtajana sekä vapaaehtoistyön tukiryhmän vetäjänä. Puheenjohtajuudet ovat antaneet paljon vastuuta ja valtaa, asiat etenevät oikeaan suuntaan!

Metsänhoitajamieheni Riku vastaa nyt maatilastamme. Lapsemme ja sijaistyttömme elävät jo omaa elämäänsä ja näin minulla on aikaa työhöni.  Fyysinen työ on hyvää vastapainoa eduskuntatyölle; nautin vapaa-ajallani käytännön tekemisestä, jossa näkee kättensä jäljen jo nopeasti. Virkistystä löytyy luonnosta, marja-, sieni- tai kalareissuilla perheen tai ystävien kanssa. Onneksi Helsingistäkin löytyy lenkkimaastoja ja eduskunnan bunkkerista kuntosali.

Hiljentyminen iltaisin saa levollisen mielen. Kaikki ei ole itsestä kiinni.

Tutustu lisää ajatuksiini oheiselta videolta.

Halauksin,
Anne

Ammatti: Kansanedustaja, maatalousyrittäjä
Kotipaikka: Kivijärvi