Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Keski-Suomi liikennebiokaasun pioneeriksi

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä liikenteen päästöihin tulee kiinnittää enemmän huomiota vaikeuttamatta kuitenkaan ihmisten liikkumista. Julkisen liikenteen huono maantieteellinen saatavuus tai sähköautot eivät ole pitkien taipaleiden ihmisille tehokkain eivätkä edes taloudellisin vaihtoehto.

• Petri Honkonen Luonto.jpg

Keskusta tarvitsee Petri Honkosta jatkossakin

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri esittää kansanedustaja Petri Honkosta jatkokaudelle Keskustan varapuheenjohtajaksi.

• Pullaa_ja_politiikkaa_kotisivuille_07022020.png

Pullaa ja politiikkaa Katrin johdolla pe 14.2 ja la 15.2

7.2.2020

Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni toivoo tapaavansa juuri sinut Keski-Suomen kiertueellaan! Tarjolla pullaa ja politiikkaa. Mukana Katrin kiertueella myös Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen Kyyjärvellä ja Karstulassa, kansanedustaja Joonas Könttä Jyväskylässä, Laukaassa ja Karstulassa sekä Anne Kalmari Jyväskylässä, Kyyjärvellä ja Karstulassa. Tervetuloa!

• Sähkönsiirron kustannuksiin helpotusta kotitalouksille

21.1.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri edellyttää hallitukselta pikaisia toimia, joilla hillitään kuluttajien sähkölaskun vuosittaista kasvua.

• Työryhmähaku.jpg

Tule mukaan kehittämään Keskustan toimintaa

21.1.2020

Avoin haku Keskustan Keski-Suomen piirin kolmeen työryhmään päättyy pe 31.1.2020. Tule mukaan!

Tapahtumia