Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Puoluekokous2019some.jpg

Keski-Suomen piiri järjestää kaksi linja-autokuljetusta Keskustan ylimääräiseen puoluekokoukseen kouvolaan 7.9.2019

14.8.2019

Varaathan paikkasi bussiin piiritoimistolta puh: 045 327 4845 tai sähköpostilla: keski-suomi@keskusta.fi Linja-autot lähtevät Kinnulasta ja Kyyjärveltä napaten matkustajia kyytiin matkan varrelta. Myös muista piireistä Kouvolaan matkaavat ovat tervetulleita Keski-Suomen bussiin, mikäli pääsevät kyytiin matkanvarrelta.

• Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin

13.6.2019

Piirin järjestämät bussikuljetukset ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan 7.9.2019 Piiri järjestää tarvittaessa bussikuljetuksia Kouvolan ylimääräiseen puoluekokoukseen. Voimme ajatella lähteä Keski-Suomesta kahdella bussilla, mikäli ne saadaan tarpeeksi täyteen, jottei piirille tule tappiota. Piiri esittää kaksi bussireittiä, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi

• Elsi ja Mauri.jpg

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista!

29.5.2019

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista hyvästä tuloksesta EU-vaaleissa ja toivottaa menestystä ja sinnikkyyttä ajaa Suomen etua Euroopan parlamentissa kaudella 2019-2023!

• Järvimaisema.jpg

Piiritoimiston kesäaukioloajat

29.5.2019

Piiritoimisto on suljettuna henkilöstön lomien johdosta perjantaina 31.5. ja 17.6.-2.8.2019. Oikein lämmintä ja rentouttavaa kesää kaikille! Nautitaan luonnosta ja yhteisöllisyydestä!

• Keskustalle on nyt kysyntää

13.5.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri toivoo, että Suomeen syntyisi punamulta- pohjainen hallitus hallitustunnustelija, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen johdolla. Hallitusneuvotteluihin lähteminen ei ollut Keskustalle helppo päätös, koska kansa viitoitti tien oppositioon.

Tapahtumia