Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Keskusta K-S opi osaa innostu ja innosta 10 2017.jpg

Opi, osaa, innostu ja innosta - Tarjoamme työtä tulevaisuudentekijälle Keskustassa

28.9.2017

Keskusta on Keski-Suomen vaikuttavin poliittinen järjestö ja maakuntamme muutosvoima. Yli 8 000 jäsentämme 23 kunnallisjärjestössä ja 140 paikallisyhdistyksessä kaipaavat huolenpitoasi.

• Menestyvä, monien mahdollisuuksien maakunta = elävä maaseutu + hyvää ympärilleen säteilevä keskuskaupunki.

22.9.2017

Tuolla yhtälöllä voisi kiteyttää Keskustalaisen näkemyksen kaupunkien ja maaseudun välisestä suhteesta. Tällä hetkellä käydään keskustelua, jossa kaupunki ja maaseutu laitetaan vastakkain, tai ainakin korostetaan kaupunkien osuutta yhtälön onnistumisessa.

• ämpärit.jpg

Eikun Keskusta-ämpäriä jonottamaan ja syksyn satoa korjaamaan!

15.9.2017

Keskusta ämpärit löysivät kodin ennätysajassa Jyväskylän Paviljongissa pidetyillä WeenMaanWiljaa-syysmarkkinoilla. Keskustan kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin paikka Keskustan Keski-Suomen piirin eduskuntaretkelle 21.11. Arpa suosi Erkki Paanasta Lievestuoreelta. Tuotepalkinnot voitti: Petri Ahonen ja Mirjami Partanen Jyväskylästä. Onnittelut kaikille voittajille ja kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

• Kuva_kesä_Tupaswilla.jpg

Piiritoimiston aukioloajat kesällä 2017

14.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiritoimisto osoitteessa Yliopistonkatu 17 B, 2.krs, 40100 JYVÄSKYLÄ on suljettu henkilöstön kesälomien jodosta keskiviikkona 28.6. sekä ajalla: 3.7. - 6.8.2017. Toivotamme kaikille Keskustalaisille oikein aurinkoisen lämmintä ja voimaannuttavaa kesää!

• Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin

6.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin ​ Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen vuoden 2018 maakuntavaaleihin. Keskustan tavoitteena on olla maakuntavaaleissa kuntavaalien tapaan Keski-Suomen suurin puolue. Piiri tavoittelee 30 % kannatusta Keski-Suomessa. Pääset lukemaan tiedotteen kokonaisuudessaan otsikkoa klikkaamalla.

Tapahtumia