Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Keskustalle on nyt kysyntää

13.5.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri toivoo, että Suomeen syntyisi punamulta- pohjainen hallitus hallitustunnustelija, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen johdolla. Hallitusneuvotteluihin lähteminen ei ollut Keskustalle helppo päätös, koska kansa viitoitti tien oppositioon.

• Keskusta K-S Keskusta kiittää ekv 2019 (002).jpg

Piiritoimiston aukioloajat pääsiäisviikolla vko 16

9.4.2019

Piiritoimisto on avoinna pääsiäisviikolla vain tiistaina 16.4. ja seuraavan kerran pääsiäisen jälkeen 23.4. Hyvää pääsiäistä kaikille! Vedetään henkeä välillä ja pääsiäisen aloitetaan eu-vaalityö Maurin tien siloittamiseksi Euroopan parlamenttiin!

• UusiutuvaEnergiaTyöllistääKeskiSuomessa.jpg

Keski-Suomesta öljyn maakunta

9.3.2019

Uusiutuvien luonnonvarojen käyttäminen mahdollistaa Keski-Suomelle vahvoja tulevaisuudennäkymiä. Lähitulevaisuudessa voi koittaa aika, jolloin jokaisen auton tankkiin saa tankata keskisuomalaista biopolttoainetta. Keski-Suomesta voi tulla todellinen “öljyn maakunta.

• SatuKoskinen1.jpg

Suomessa on kilpailtava siitä, kuka on paras vanhustenhoidossa eikä siitä kuka on halvin

6.3.2019

”Kello mittaa aikaa tasaisella rauhallisella tahdilla. Kahvikupit on katettu pöytään ja pannumyssyn alta nousee hyvä pannukahvin tuoksu. On tultu Mummun ja Papan luona käymään. Mummu huomaa, että minulla on uusi villatakki ja kysyy, miten koulussa menee. Vaihdamme kuulumiset ja päästään kahvipöytään ja bostonkakun kimppuun. Ihan parasta. Kukaan ei leivo niin hyvää pullaa kuin Mummu. Eikä kukaan halaa niin kuin Mummu. Siihen haliin voisi jäädä olemaan. Se on niin lämmin.”

• Keski-Suomen keskustalaiset: Koulutusta ei saa keskittää

25.2.2019

Keski-Suomen Keskustan piirihallitus vaatii selkeitä tavoitteita aluepolitiikan saralle tulevalla vaalikaudella. Alueiden välillä on tällä hetkellä huomattavia eroja tulevaisuuden näkymien suhteen, kuten väestökehityksen ja työllisyyden osalta. Kehityssuunta on käännettävä valtion ja maakuntien yhteistyöllä. Avainasemassa tässä on koulutus.

Tapahtumia