Keski-Pohjanmaan Keskusta

Puoluekokous2018 yläkuva iso.jpg

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta toivotus.jpg
Keskustan Keski-Pohjanmaan piiri toimii Vaasan vaalipiirissä Keski-Pohjanmaan maakunnassa ja Pohjanmaan maakunnan pohjoisosissa. Innostamme ihmisiä mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin kaikkien suomalaisten ja oman kotiseudun parhaaksi, järjestämme tilaisuuksia oppia ja vaihtaa mielipiteitä, sekä teemme parhaamme alueemme ihmisten sekä ympäristön paremman huomisen puolesta.

UUDET SIVUMME OVAT OSOITTEESSA KP-KESKUSTA.FI

Tervetuloa mukaan!

Mari Kerola, p. 045 2242 969

Jirka Hakala
p.050 3880 016, jirka.hakala(at)keskusta.fi

Osoite:
Isokatu 2 (2krs.), 67100 kokkola
keski-pohjanmaa@keskusta.fi

Uutisia Keskustasta
  • Malmi 2.jpg

Petri Honkonen: Malmin paalutus uhkaa Suomen ilmastotavoitteita

18.2.2020

Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ihmettelee kovin sitä, että Helsinki on valmis Malmin lentokentän paalutukseen, vaikka hanke todistettavasti aiheuttaa valtaisat hiilidioksidipäästöt. Ympäristöllisesti kestävä kaupunkikehitys ollaan täysin unohtamassa.

• Unknown-3.jpeg

Ministeri Lintilä: Alueiden Suomi tarvitsee myös maahanmuuttajayrittäjiä

17.2.2020

Elinkeinoministeri Mika Lintilä peräänkuuluttaa määrätietoisia toimia maahanmuuttajayrittäjyyden hyväksi. Lintilä tapasi maanantaina maahanmuuttajayrittäjiä Helsingin uudessa kauppakeskuksessa Triplassa.

• Keskelta-kovaa_jarviradio mainos.jpg

Keskusta alkaa kuulua Järviradiossa

13.2.2020

Puolueen Keskeltä & kovaa -podcastin radioinnit alkavat 15. helmikuuta. Keskustelussa suomalainen metsäosaaminen. Vieraina kansanedustaja Hanna Huttunen ja 4H-liiton toimitusjohtaja Tomi Alakoski.

• Mattila_Hanna-Leena_2019v.jpg

Hanna-Leena Mattila: Toisen asteen lähikoulu olisi käänteentekevää

13.2.2020

Peruskoulun päättymisen jälkeinen aika on monelle nuorelle sarana-aikaa. Usein nuoret tarvitsevat vielä mahdollisuuden tulevaisuuden suunnitelmien kypsyttelyyn kotikulmilla, toteaa Keskustan ek-ryhmän varapuheenjohtaja Hanna-Leena Mattila.

• lumisade-omakotialue.jpg

Antti Kurvinen: Kuntapalvelujen turvaaminen kehysriihen kärkeen

12.2.2020

Kuntatalouden tilanne on huolestuttavasti heikentynyt. Äskettäin julkaistut ennakkotiedot kuntien ja kaupunkien viime vuoden tilinpäätöksistä osoittavat tilanteen kärjistyvän. Käytännössä kaikki manner-Suomen kunnat ja kaupungit - Helsinkiä lukuun ottamatta - ovat ajautumassa entistä syvempiin taloudellisiin ongelmiin. Kyse ei siis ole vain pienten kuntien ahdingosta.

Vastaa kenttäkyselyyn!
Vastaahan Keski-Pohjanmaan Keskustan Kenttäkyselyyn, ja kannusta myös keskustalaisia tuttuja vastaamaan! Palautetta ja kehitysideoita voit antaa kenttätoiminnasta ja politiikasta, myös valtakunnan asioista. Vastaaminen tehdään nimettömästi. Vastausaikaa on vuoden 2018 loppuun. Arvostamme rehtiä ja reilua palautetta. Linkki kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/981CAECD361A372A