Tervetuloa mukaan!

banneri_FB_SIVULLE.png
Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Kunnat / Imatra / Tervetuloa mukaan!

Tervetuloa Imatran Keskustan kotisivuille!

Maakuntavaalien ehdokkaaksi.jpeg

"Suloisessa Suomessamme"

Keskusta valmistautuu maakuntavaaleihin Etelä-Karjalassa. Kun vaalien ajankohta selviää Keskustan maakuntavaalien ehdokaslistan tulee asettamaan Keskustan Karjalan piiri. Keskustan maakuntavaalien ehdokaslistalla tulee olemaan ehdokkaita Imatralta.

"Oisko maata armaampaa"

Vuodesta 2020 eteenpäin Etelä-Karjalan maakunnan on määrä vastata sosiaali- ja terveydenhuollosta, pelastustoimesta, ympäristöterveydenhuollosta, alueellisista kehittämistehtävistä ja elinkeinojen edistämisen tehtävistä, alueiden käytön ohjauksesta ja suunnittelusta sekä maakunnallisen identiteetin ja kulttuurin edistämisestä.

Tulevaisuuden ratkaisujen tekijöinä Etelä-Karjalan maakunnallisissa asioissa ovat vaaleilla valitut maakuntavaltuutetut. Kiinnostaako sinua yhteisten asioiden hoito, Imatran sosiaali- ja terveysalan lähipalvelut ja Etelä-Karjalan maakunnan asiat? Miten kehittäisit maakuntaamme? Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä Imatran Keskustan toimijoihin.

Keskustan tavoitteet Imatralla

Keskustan Imatran kunnallisjärjestö on linjannut tavoitteitaan kunnallisvaalikaudeksi 2017-2021. Klikkaa alla olevaa kuvaa ja lue lisää.

imatra banneri.jpg

Keskustan viisi tulevaisuuden tavoitetta vuodelle 2025 ovat:

• Kodeissa voidaan hyvin, hyvinvointierot kapenevat
  • Suomi osaamisen ja uusien oppimisympäristöjen kärkimaaksi
  • Suomi julkisen sektorin johtamisen, byrokratian purkamisen, digitalisaation ja kokeilujen mallimaaksi
  • Suomi biotalouden, kiertotalouden ja kestävän kehityksen edelläkävijäksi
  • Koko Suomeen 200 000 työpaikkaa lisää, talous 2 prosentin kasvu-uralle työntekoa ja yrittäjyyttä vahvistamalla ja velaksi eläminen loppuu.

Pääministeri Juha Sipilän hallituksen strateginen ohjelma löytyy täältä.

Virtuaalitupailta (1).jpg

Tule mukaan!

Imatralla toimii kaksi paikallisyhdistystä sekä lisäksi Keskustanaisten osasto. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja
Helena Roiha