Uutiset ja tapahtumat

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Itä-Savo / Suomeksi / Kunnat / Savonlinna / Uutiset ja tapahtumat

Keskustan Savonlinnan paikallisyhdistys ry.n sääntömääräinen VUOSIKOKOUS  Keskustan piiritoimistolla to 21.3.2019 klo 18.00 , os.  Tottinkatu 15. Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi yhdistyksen sääntömuutos. TERVETULOA!

Mukana puoluetoimistolta järjestöpäällikkö Pekka Reponen kertomassa järjestötyöstä ja motivoimassa yhdistystoimijoita vaikuttavampaan järjestötyöhön!

Savonlinna 14.2.2019 Johtokunta

Keskustanaisten Itä-Savon piirin VUOSIKOKOUS pidetään piiritoimistolla Tottinkatu 15, tiistaina 16.4.2019 klo 17.00 alkaen. TERVETULOA! Käsitellään sääntömääräiset asiat!

Itä-Savon Vesaisten vuosikokous pidetään to 28.3.2019 klo 18.30 Enonkoskella , kahvila Maitolaituri, Enonkoskentie 11. Kokouksessa käsitellään sääntömääräisten asioiden lisäksi Savonlinnan  ja Enonkosken osastojen lakkauttaminen ja lakkautettujen osastojen jäsenten siirtäminen piirin henkilöjäseniksi. Mukana Vesaisten keskusliiton pääsihteeri Elina Helmanen, TERVETULOA!

Tavataan: