Keskusta Rantasalmella

Rantasalmi.jpg

Keskusta.fi / Itä-Savo / Suomeksi / Kunnat / Rantasalmi / Keskusta Rantasalmella

Keskusta Rantasalmella

Piirin etusivu.jpg

Nyt on oikea hetki lähteä mukaan hoitamaan yhteisiä asioita!

Kuntavaaleissa pääset parhaiten mukaan Keskustan toimintaan ja Rantasalmen päätöksentekoon. Valtuutettuna, varavaltuutettuna ja lautakunnissa toimimalla pääset antamaan oman osaamisesi ja kokemuksesi Rantasalmen hyväksi.

Jos nyt vielä tuntuu, että sinulla ei ole kokemusta riittävästi, ei se haittaa. Meidän porukassa opit nopeasti, kuinka kunnallinen päätöksenteko sujuu. Toimijana olet vaikuttamassa kotiseutusi kehitykseen. Keskustan Rantasalmen kuntapolitiikkaa johtaa kunnallisjärjestö yhdessä valtuustoryhmän kanssa.

Tule mukaan!

Kuntavaalien tiimoilta voi ottaa yhteyttä Jari Rautiaiseen (040 5711418). Kunnallisjärjestö johtaa Keskustan politiikkaa valtuustoryhmän kanssa. Kunnallisjärjestön hallitus valitaan syyskokouksessa ja sääntömääräinen vuosikokous järjestetään keväällä.  Kunnallisjärjestö osallistuu aktiivisesti myös tapahtumien järjestämiseen yhdessä muiden järjestöjen ja organisaatioiden kanssa.

Kunnallisjärjestön hallitus 2020

puheenjohtaja Jari Rautiainen 040-5711418