Enonkoski.jpg

Tervetuloa Keskustan toimintaan Enonkoskella!

Piirin etusivu.jpg

Nyt on oikea hetki lähteä mukaan hoitamaan yhteisiä asioita!

Kuntavaaleissa pääset parhaiten mukaan Keskustan toimintaan ja Enonkosken päätöksentekoon. Valtuutettuna, varavaltuutettuna ja lautakunnissa toimimalla pääset antamaan oman osaamisesi ja kokemuksesi Enonkosken hyväksi.

Jos nyt vielä tuntuu, että sinulla ei ole kokemusta riittävästi, ei se haittaa. Meidän porukassa opit nopeasti, kuinka kunnallinen päätöksenteko sujuu. Toimijana olet vaikuttamassa kotiseutusi kehitykseen. Keskustan Enonkosken kuntapolitiikkaa johtaa kuntayhdistys yhdessä valtuustoryhmän kanssa.

Tule mukaan!

Kiinnostuksesi kuntavaalien ehdokkuutta kohtaan voit ilmaista kuntayhdistyksen puheenjohtaja Lauri Niiraselle ( 050 3236695)

Keskustan toiminnalla Enonkoskella on pitkät perinteet. Maalaisliiton Enonkosken puolueosasto on perustettu jo vuonna 1906, samana vuonna kuin itse puolue. Tämä tapahtui jo useita vuosia ennen maamme itsenäistymistä! Puolueosasto on ollut edelläkävijä nykyiselle kuntayhdistykselle.

Itsenäistymisen jälkeisen ajan tapahtumien johdosta järjestäytynyt puoluetoiminta jäi laajassa Itä-Savon maakunnassa koko Enonkosken kunnan alueen käsittäneen paikallisosaston varaan lähes kahdeksi vuosikymmeneksi. Näitä arvokkaita perinteitä kunnioittaen toteutamme keskustalaista politiikkaa Enonkoskella.

Tavataan