Keskustan Itä-Savon piiri on vaikuttanut alueen hyvinvointiin vuodesta 1922.

Piiritoimisto sijaitsee osoitteessa Tottinkatu 15, 57230 SAVONLINNA.

Piiritoimisto on avoinna keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9.00-14.00, mikäli työtehtävät eivät muuta edellytä. Kannattaa sopia tapaamisajoista työntekijöiden kanssa!

Piiritoimisto on  suljettu 3.7.-16.8.2017
Piiritoimiston työntekijät:

Toiminnanjohtaja Ulla-Riitta Juuti
puh. 050-347 3556
ulla-riitta.juuti@keskusta.fi

• Kulmuni-Katri-2017-uutiskuva.jpg

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni: Keskusta esittää "Suomi-sopimusta" – tukeeko SDP?

22.9.2017

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen esitti eduskunnan budjettikeskustelussa keskiviikkona pidemmän aikavälin aluepoliittista sopimusta. Suomi kaupungistuu. Keskusta ei sitä vastusta. Päinvastoin, kaupungit ovat Suomen menestykselle ehdottoman tärkeitä. Lisäksi on luonnollista, että ihmiset muuttavat paikkakunnalta toiselle.

• Vihreä-liitu--uutiskuva.jpg

Keskustalla avoin haku työryhmiin

12.9.2017

Avoin haku Keskustan kahdeksan uuden työryhmän jäseniksi on alkanut. Lisäksi asuntotyöryhmää täydennetään tämän haun kautta. Hakuaika päättyy 26.9.2017. Työryhmät ja niiden työ on tärkeä osa Keskustan ohjelmallista valmistautumista vuoden 2019 eduskuntavaaleihin ja laajemminkin puolueen tulevaisuustyöhön.

• Vaikuttajakiihdyttämö-uutiskuva.jpg

Suomen suurin poliittinen mentoriohjelma alkaa

12.9.2017

Suomen suurin poliittinen mentoriohjelma Vaikuttajakiihdyttämö alkaa keskiviikkona 13.9.2017. Mukana ohjelmassa on yli sata 16 - 29-vuotiasta nuorta koko Suomesta. Mentoreina puolestaan on alansa ammattilaisia ja vaikuttajia eri aloilta.

• risteily.png

Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

6.9.2017

Keskusta kokoontuu lauantaista sunnuntaihin 14. – 15.10.2017 yhteiselle presidentti- ja maakuntaristeilylle m/s Silja Europalle.

• Kulmuni-Katri-2-uutiskuva.jpg

Kulmuni: Rinteen budjettikommentit kivien heittelyä lasitalossa

1.9.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni ihmettelee demarijohtaja Antti Rinteen budjettikritiikkiä. SDP:n oma toiminta ja tulokset viime vaalikaudella eivät juuri anna Rinteen kommenteille uskottavuutta nyt, kun Suomen talous kasvaa, työttömyys vähenee, ja tehdään monia päätöksiä pienituloisten ja perheiden aseman parantamiseksi.