Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Itä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista

la 16.3. Keskustan Kaakkois-Suomen vaalipiirin ehdokkaiden yhteisesiintyminen, EU-vaaliehdokkaat ovat myös tervetulleita:

9.00-10.00    Heinävesi, tori. Tarjoilua.

11.15-12.00  Enonkoski, Salen piha, Säästötie 2. Makkaratarjoilu.

12.30-13.30  Savonlinnan Prisman piha, Nojanmaantie 15. Hernesoppatarjoilu.

14.30-15.30  Punkaharjun S-marketin piha, Kauppatie 10. Hernesoppatarjoilu.

la 16.03. klo 09.00-13.00  Rantasalmen keskustan kunnallisjärjestön eduskuntavaalitapahtuma torilla S-marketin vieressä. Vetäjänä Eero Eronen.

Su 17.3. Puheenjohtaja Juha Sipilä kierroksella Itä-Savossa.

11.00-12.00  ABC Savonlinna, Suuri Savontie 1. Kahvitarjoilu.

13.00-15.00 vaalitapahtuma  Sulkavan torilla, pj. Juha Sipilä paikalla klo 14.00 - 14.30.  Kahvi- ja makkaratarjoilu klo 13.00-15.00. Virta Lines kuljettaa Lohilahden Nesteeltä klo 12.30, paluu tilaisuuden jälkeen. HUOM! Tilaisuus Vekaransalmen siltatyömaalla on peruttu!

Keskustan teltta Savonlinnan torilla kevätmarkkinoilla

ke 20.3. klo 9.00-16.00 ja  to  21.3. klo 9.00-14.00

la 30.03.2019 klo 09.00-13.00  Rantasalmen keskustan kunnallisjärjestön eduskuntavaalitapahtuma torilla S-marketin vieressä. Vetäjänä Antti Eklöf ja Olli Lappalainen.

ke 3.4. klo 18.30 Keskustan Itä-Savon piirin vuosikokous Humanian auditoriossa,

Keskussairaalantie 4, Savonlinna. Kahvitarjoilu klo 18.00.

Mukana Keskustan vpj. Hannakaisa Heikkinen.

la 6.4 klo 10.00 – 14.00 Savonlinna: Puolueiden yhteinen vaalitapahtuma  Savonlinnassa City-Marketin pihassa, Tulliportinkatu 10.

su 7.4. klo 14.00 Savonlinna: Ulkoilupäivä Harjun Portilla Punkahaharjulla.

Aluksi ulkoilua Topeliuksen polulla ja voi harrastaa muitakin aktiviteetteja sään salliessa. Käyttöömme on varattu 20-30 hengen hyvinvarusteltu kota, jossa makkaran paistoa ja leppoisaa jutustelua. Klo 17.00 ravintolasalin puolella kahvit tykötarpeineen ja vaalipaneeli, johon on kutsuttu Itä-Savon piirin  ehdokkaat. Tilaisuus on avoin myös muille Keskustan ehdokkaille.

la 13.04. klo 09.00-13.00 Rantasalmen keskustan kunnallisjärjestön eduskuntavaalitapahtuma torilla S-marketin vieressä. Vetäjänä Jari Rautiainen

la 13.4 klo 10.00-14.00 Savonlinna: Puolueiden yhteinen vaalitapahtuma Sokoksella, Olavinkatu 57.

la 13.4. perinteiset vaali-iltamat Lohilahden Nesteellä. Ohjelma ja aikataulu tarkentuvat myöhemmin!

Uutisia