Tervetuloa Mäntyharjun Keskustan sivuille!

Näiltä sivuilta löydät uutisia, tietoja tapahtumista sekä Mäntyharjun keskustalaisten toimijoiden yhteystiedot.
Mäntyharjulla toimii Keskustan kunnallisjärjestön lisäksi paikallisyhdistykset sekä Keskustanuoret.
Lisätietoa toiminnasta saat "Keskusta Mäntyharjulla" linkin alta. Ota rohkeasti yhteyttä!

Piirin etusivu.jpg

Kuntavaaleissa pääset parhaiten mukaan Keskustan toimintaan ja kotikuntasi päätöksentekoon. Valtuutettuna, varavaltuutettuna ja lautakunnissa toimimalla pääset antamaan oman osaamisesi ja kokemuksesi kotikuntasi hyväksi.

Jos nyt vielä tuntuu, että sinulla ei ole kokemusta riittävästi, ei se haittaa. Meidän porukassa opit nopeasti, kuinka kunnallinen päätöksenteko sujuu. Toimijana olet vaikuttamassa kotiseutusi kehitykseen. Keskustan kuntapolitiikkaa johtaa kunnallisjärjestö yhdessä valtuustoryhmän kanssa. Tule mukaan!

Tule mukaan toimintaan!

Kunnallisjärjestön puheenjohtajana toimii Markku Lamponen (0400775500) markku.lamponen(at)veisto.fi ja varapuheenjohtajana Eveliina Mäenpää (040 555 4487) eveliina.maenpaa(at)gmail.com.
Kunnallisjärjestön sihteerin tointa hoitaa Sari Lantta (0407087500) sarilanttatommola(at)gmail.com.

Ota yhteyttä, niin saat tietoa Keskustan toimintaan mukaan pääsystä sekä oman alueesi paikallisyhdistyksen yhteystiedot.

Valtuustoryhmän kokoukset

Mäntyharjun kunnanvaltuuston kokousta edeltävät Keskustan valtuustoryhmän kokoukset ovat avoimia kaikille Keskustan jäsenille. Tervetuloa juttelemaan ajankohtaisista aiheista tai esittämään kysymyksiä valtuustoryhmälle esityslistalle oleviin asioihin liittyen. Kokoukset järjestetään n. tuntia ennen valtuuston kokousta. Kokoontumispaikkana pääsääntöisesti Mäntyharjun kunnantalo. Lisätietoja antaa puheenjohtaja Markku Lamponen, p. 0400 775 500

Mäntyharjun Keskusta

Seuraa meitä Facebookissa