kepu_banneri.jpg

Tervetuloa Mäntyharjun Keskustan sivuille!

Näiltä sivuilta löydät uutisia, tietoja tapahtumista sekä Mäntyharjun keskustalaisten toimijoiden yhteystiedot.
Mäntyharjulla toimii Keskustan kunnallisjärjestön lisäksi paikallisyhdistykset sekä Keskustanuoret.
Lisätietoa toiminnasta saat "Keskusta Mäntyharjulla" linkin alta. Ota rohkeasti yhteyttä!

Tule mukaan toimintaan!

Kunnallisjärjestön puheenjohtajana toimii Markku Lamponen (0400 775 500) markku.lamponen(at)veisto.fi ja
varapuheenjohtajana Eveliina Mäenpää (040 555 4487) eveliina.maenpaa(at)gmail.com.
Kunnallisjärjestön sihteerin tointa hoitaa Sari Lantta (040 7087 500) sarilanttatommola(at)gmail.com.

Ota yhteyttä, niin saat tietoa Keskustan toimintaan mukaan pääsystä sekä oman alueesi paikallisyhdistyksen yhteystiedot.

vaalit_banneri.jpg

Keskusta Mäntyharjun kuntavaalisivusto avattu

Ketkä ovat ehdolla kuntavaaleissa? Missä heitä voi tavata? Päivitämme kaikki kuntavaaleihin liittyvät asiat internetsivuille. Pääset Keskusta Mäntyharjun kuntavaalisivustolle tästä tai tämän sivun oikeassa reunassa olevasta linkistä "Kuntavaalit 2017"

Tärkeitä päivämääriä:

Ennakkoäänestys kotimaassa 29.3.-4.4.2017, ennakkoäänestys ulkomailla 29.3.-1.4.2017

Varsinainen vaalipäivä 9.4.2017

Keskusta lahjoitti televisioita Mäntyharjun terveyskeskukseen

tv_luovutus.jpgKeskustan Mäntyharjun kunnallisjärjestö lahjoitti kaksi televisiota Mäntyharjun terveyskeskuksen (nyk. hyvinvointipalvelukeskuksen) odotustiloihin. Idea lahjoitukseen tuli käytännön kokemuksen kautta. Joskus jonotusajat vastaanotolla venyvät ja lehtien lisäksi asiakkaat kaipaisivat muutakin ajankulua. Keskustan Mäntyharjun kunnallisjärjestö päätti heti puuttua tilanteeseen ja viikko idean syttymisen jälkeen odotustiloihin oli jo asennettu kaksi televisiota asiakkaita varten.

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Markku Lamponen totesi luovutustilaisuudessa pitämässään puheessaan seuraavasti:

"Keskustan valtuustoryhmä ei ole tällä valtuustokaudella tehnyt yhtään valtuustoaloitetta pyörimään byrokratian rattaisiin. Olemme vaikuttaneet asioihin mm. lautakunnissa ja muiden luottamustoimiemme kautta. Olemme olleet mukana eri tilaisuuksissa, joissa olemme keskustelleet kuntalaisten kanssa ja ennen kaikkea kuunnelleet heitä herkällä korvalla. Näiden keskusteluiden ja muiden taustatietojen pohjalta olemme muodostaneet näkemyksemme asioiden hoitamiseen.

Keskustan Mäntyharjun Kunnallisjärjestö piti 11.1. syyskokouksen. Kokouksessa keskusteltiin myös palvelun sujuvuudesta hyvinvointipalvelukeskuksessa. Kunnallisvaaliehdokkaamme Katariina Mutka kertoi kokemuksistaan ollessaan ystävänsä saattajana. Hän totesi, että asiakkaita oli sillä kertaa paljon, joten odotusaika venyi. Aika meinasi käydä pitkäksi.

tv_2.jpg

Niinpä sillä silmänräpäyksellä päätimme tuon puutteen korjaamiseksi, että hankimme terveyskeskukseen television, tai jopa kaksi! Toivomme, että televisiot lisäävät uusien tilojen viihtyvyyttä ja tuovat iloa asiakkaille odotustiloissa. Keskusta tekee hyvää, tälläkin tavoin!"

Televisioita olivat vastaanottamassa 17.1. järjestetyssä tilaisuudessa Essoten sekä Mäntyharjun kunnan edustajat. Toivomme, että televisiot lisäävät uusien tilojen viihtyvyyttä ja tuovat iloa asiakkaille.

Seuraa meitä Facebookissa

Voit seurata Mäntyharjun Keskustan toimintaa nyt myös Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/keskustamantyharju. Käy tykkäämässä!

Valtuustoryhmän kokoukset

Mäntyharjun kunnanvaltuuston kokousta edeltävät Keskustan valtuustoryhmän kokoukset ovat avoimia kaikille Keskustan jäsenille. Tervetuloa juttelemaan ajankohtaisista aiheista tai esittämään kysymyksiä valtuustoryhmälle esityslistalle oleviin asioihin liittyen. Kokoukset järjestetään n. tuntia ennen valtuuston kokousta. Kokoontumispaikkana pääsääntöisesti Mäntyharjun kunnantalo. Lisätietoja antaa puheenjohtaja Markku Lamponen, p. 0400 775 500

Mäntyharjun Keskusta

Kuntavaalit 2017

Millainen on Mäntyharjun tulevaisuus?

Millaisia ovat lähipalvelut jatkossa?

Miten hyvinvointia ja yrittäjyyttä edistetään Mäntyharjussa?

Keskustalle on tärkeää, että lähipalveluista päätetään lähellä. Ratkaisujen tekijöinä ovat kuntavaaleilla valitut päättäjät, paikalliset vallankäyttäjät.

Jos olet kiinnostunut ehdokkaaksi ryhtymisestä seuraavissa kuntavaaleissa (vaalipäivä on sunnuntai 9.4.2017), ota yhteyttä johonkin Mäntyharjun Keskustan johtokunnan jäseneen. Aikaisempi kokemus politiikasta ei ole ratkaisevaa, ehdokkailtamme edellytämme ennen kaikkea halua vaikuttaa oman kunnan tulevaisuuteen keskustalaisista lähtökohdista.

Keskusta puolueen uutisia