Tervetuloa Keskustan Etelä-Savon piirin sivuille!

Keskustan Etelä-Savon piirin syyskokous järjestetään tiistaina 14.11.2017 klo 18.00 Suomen Nuoriso-Opisto Paukkulan Seminaarisalissa. Kahvitarjoilu klo 17.30. Laita päivä almanakkaasi!

SUOMEN KESKUSTA RISTEILEE MAAKUNTAVAALIEN JA PRESIDENTINVAALIEN MERKEISSÄ 14.-15.10.2017 SILJA EUROPALLA – LÄHDE MUKAAN!

Lähtö la 14.10. klo 18.30 Helsinki
Paluu su 15.10 klo 16.00 Helsinkiin (lähtö Tallinnasta klo 12:30)

Matkat hoituvat Kerimäki-Savonlinna-Juva-Mikkeli-Helsinki mennen-tullen linja-autoliike S.Kososen laadukkailla turistibusseilla. Kerro ilmoittautuessasi, mistä tulet kyytiin!

Bussin aikataulu ilmoitetaan retkikirjeessä.

Hytit ja hinnat ; jäljellä 2 hyttiä:

B2-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 82,00 euroa/hlö

Ruokailut:

Illallinen lauantaina 33,00 €
Lounas sunnuntaina 25,00 €
Ruokapaketti 54,00 € (sisältää sekä illallisen että lounaan)

Varaa ilmoittautuessasi myös haluamasi ruokailut!

Vahingosta viisastuneena olen varannut kaikille Etelä- ja Itä-Savon piirien ilmoittautuneille alustavasti lauantain illallisen, koska siihen on aina kaikkein suurin tungos – mutta pakkomyyntiä en senkään suhteen harrasta, vaan perun varaamattomat illalliset pois!

Ilmoittautumiset ulla-riitta.juuti@keskusta.fi 1.7.-13.8. sekä puhelimitse

14.8. alkaen 050-347 3556/Ulla-Riitta

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN!

Keskustan Etelä- ja Itä-Savon piirien puolesta

Ulla-Riitta Juuti

Keskusta viestii

Uutisia

• ullaparviainen_vaaka.png

Keskustan kansanedustajat esittävät seksin oston kriminalisointia

24.9.2017

Joukko Keskustan kansanedustajia esittää kansanedustaja, Keskustanaisten puheenjohtaja Ulla Parviaisen johdolla seksin oston kriminalisointia. Parviainen on jättänyt asiasta kirjallisen kysymyksen eduskunnan puhemiehelle.

• Kulmuni-Katri-2017-uutiskuva.jpg

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni: Keskusta esittää "Suomi-sopimusta" – tukeeko SDP?

22.9.2017

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen esitti eduskunnan budjettikeskustelussa keskiviikkona pidemmän aikavälin aluepoliittista sopimusta. Suomi kaupungistuu. Keskusta ei sitä vastusta. Päinvastoin, kaupungit ovat Suomen menestykselle ehdottoman tärkeitä. Lisäksi on luonnollista, että ihmiset muuttavat paikkakunnalta toiselle.

• Vihreä-liitu--uutiskuva.jpg

Keskustalla avoin haku työryhmiin

12.9.2017

Avoin haku Keskustan kahdeksan uuden työryhmän jäseniksi on alkanut. Lisäksi asuntotyöryhmää täydennetään tämän haun kautta. Hakuaika päättyy 26.9.2017. Työryhmät ja niiden työ on tärkeä osa Keskustan ohjelmallista valmistautumista vuoden 2019 eduskuntavaaleihin ja laajemminkin puolueen tulevaisuustyöhön.

• Vaikuttajakiihdyttämö-uutiskuva.jpg

Suomen suurin poliittinen mentoriohjelma alkaa

12.9.2017

Suomen suurin poliittinen mentoriohjelma Vaikuttajakiihdyttämö alkaa keskiviikkona 13.9.2017. Mukana ohjelmassa on yli sata 16 - 29-vuotiasta nuorta koko Suomesta. Mentoreina puolestaan on alansa ammattilaisia ja vaikuttajia eri aloilta.

• risteily.png

Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

6.9.2017

Keskusta kokoontuu lauantaista sunnuntaihin 14. – 15.10.2017 yhteiselle presidentti- ja maakuntaristeilylle m/s Silja Europalle.