Tapahtumat Keskustan Etelä-Savon piirissä

Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista / Tapahtumat Keskustan Etelä-Savon piirissä

Keskustan Härkälän, Kaihunmäen, Kiiskilän ja Paatelan paikallisosastojen yhteinen yleinen kokous to 24.11.2016 klo 18.30 Paatelan koululla. Päätetään Kaihunmäen, Kiiskilän ja Paatelan paikallisosastojen lakkauttamisesta ja jäsenten liittämisestä Härkälän paikallisosastoon, 2. käsittely. Päätetään sääntömuutoksesta ja  Härkälän paikallisosaston nimen muuttamisesta Keskustan Itä-Juvan paikallisyhdistyksekseksi. Tämän jälkeen käsitellään paikallisyhdistyksen sääntömääräiset syyskokousasiat ja keskustellaan kuntavaaleihin 2017 osallistumisesta. Tervetuloa!

Perinteiset Hirvensalmi- Mäntyharju-Pertunmaa Keskustaväen yhteiset pikkujoulut järjestetään to 25.11.2016 klo 18.30 Ravintola Sataman Herkussa osoite: Hirvensalmentie 22A, 52550 Hirvensalmi. Tip tap keskustaväki saapuu syömään, seurustelemaan ja seuraamaan/osallistumaan ohjelmaan! Pikkujoulumenú 15€/hlö.

Ilmoittautumiset 20.11 mennessä; maritta.mynttinen@outlook.com

Keskustan Hirvensalmen kunnallisjärjestön syyskokous järjestetään to 1.12.2016 klo 19.00 Hirvensalmen kunnanviraston valtuustosalissa. Kahvitarjoilu klo 17.30 ja klo 18.00-19.00 Etelä-Savon maakuntajohtaja Pentti Mäkinen kertoo maakuntauudistuksesta: Etelä-Savon maakunta 2019. Maakuntainfo-tilaisuus on avoin kaikille kuntalaisille. Tervetuloa!

LÄHDE KUNTAVAALIRISTEILYLLE – PAIKAT MYYDÄÄN ENNEN JOULUA!

Keskustan valtakunnallinen kuntavaaliristeily järjestetään M/S Gabriellalla 4.-5.2.2017.
Risteily lähtee Helsingistä lauantaina 4.2. klo 16.00 ja palaa takaisin satamaan 5.2. klo 13.00. Piiri on järjestänyt risteilylle yhteiskuljetuksen linja-autoliike S.Kososen turistibussilla reittiä Kerimäki -Savonlinna-Juva-Mikkeli-Helsinki ja myy risteilypakettia B4 lk:n hytissä hintaan 120 euroa/hlö ja B2 lk:n hytissä hintaan 150 euroa/hlö. Hinta sisältää kuljetuksen, hyttipaikan, buffet -illallallisen klo 18.30 alkavassa kattauksessa (sis. juomat: Limonadit, oluen, puna- ja valkoviinin) sekä meriaamiaisen. HUOM! Laivalta ei ole maissa käyntiä, kyse on puhtaasti asia (ja hauskanpito) risteilystä. 2 hengen hyttejä on rajoitetusti tarjolla ja niitä myydäänkin pää-asiassa mukaan lähteville pariskunnille! Ilmoittautumiset ennen 15.12.2016 Ulla-Riitalle puh. 050-347 3556

KESKUSTANUORET TOIMIVAT:

VESAISET TOIMIVAT:

* 16.11. kello 18 Mikkelin seudun Vesaisten syyskokous.
Sääntömääräinen syyskokous pidetään piiritoiistolla, Porrassalmenkatu 33, Mikkeli.
Kahvitarjoilu 17.30 alkaen. Tervetuloa!

PIKKUJOULURISTEILY 4.-5.12.

Vesaisten juhlavuoden kunniaksi järjestetään risteilyTallinaan Baltic Queenillä. Lähtö sunnuntaina 4.12 kelo 18.30 Helsingin Länsisatamasta. Paluu samaan paikkaan maanantaina 5.12 klo 16. Maissa Tallinnassa mahdollisuus olla kello 8-12.
Risteily sisältää päivällisen kello 18 kattaukseen ja aamupalan. Vietämme 60-vuotis juhlavuoden päättäjäisiä kello 12-13 joulukin johdolla.
VIELÄ MUUTAMA HYTTI VAPAANA NOPEILLE!

Hinnat:
Aikuiset: 1h hytissä 70e, 2h hytissä 55e, 3-4 hytissä 45 e
Lapset: 12-17v 25 e; 6-11v 20e, alle 6v ilmaiseksi
Hintaan sisältyy edetakaiset laivamtakat, yö hytissä ja ruokailut päivällisbuffetissa sekä aamupalalla.
Matkat Helsinkiin on jokaisen huolehdittava itse, esim Onnibussilla on edullisia matkoja. Jos lähtijöitä Mikkelistä löytyy bussillisen verran, voi piiri sponsoroida bussin. Ilmoittautumiset 6.11. mennessä!

* 25.-26.11. Hyvän mielen Joulukeräys. Osallistumme valtakunnalliseen joulukeräyksen, jossa kerätään vähävaraisille perheille joulutuotekasseja.  Ilmoittaudu mukaan!

TIEDOKSI Savo-Kymen vesaispiirin vuosikokous pidetään 4.-5.2.2017 Keskustan vaaliristeilyn ohessa. Ole nopea ja varaa paikkasi 31.11. mennessä. Jäljellä on enää B4 hyttejä, hinta 120e/ hlö (Sisältää matkat Mikkeli-Helsinki- Mikkeli, hyttipaikan, illallisen buffet-pöydästä (sis juomat), ohjelman ja aamiaisen.) Piiri kustantaa kokoustarjoilut.

Kevään 2017 retkille on ilmoittautuminen käynnissä!

APASSIONATA 2017, ”UNELMIEN VALKOKANGAS” ESITYS HELSINGISSÄ HARTWALL AREENALLA LA 4.2.2017, klo 13.00.

Uudessa Apassionata-show’ssa ”Unelmien valkokangas” tehdään aikamatka liikkuvan kuvan historiaan aina viime vuosisadalta television viihteelliseen vallankumoukseen asti. Katsojia odottaa visuaalinen ja tunteikas ilotulitus – luvassa on huipputason ratsastustaidetta, upeita lavastuksia vaikuttavin valoefektein, näyttäviä esiintymisasuja, mukaansatempaava musiikkia ja taidokkaita tanssinumeroita.

Ratsastaja- ja hevostaituruutta yli 50 hevosen voimin, tanssin taikaa sekä upeaa pukuloistoa.

Menomatkalla pidetään tauko Kuortissa ja paluumatkalla Vierumäen Matkakeitaassa.

Paluumatka alkaa esityksen jälkeen.

Bussireitti:

Klo 6.30 Kerimäki, Kososen tallit

6.40 Haapakallio, Niskavuoren portti

6.50 Prisman pysäkki

7.05 Savonlinna linja-autoasema

7.10 ABC:n pysäkki

7.20 Kallislahti TB

7.35 Hiismäki th.

8.00 Juva ABC

8.35 Mikkeli matkakeskus

9.50 Kuortti ABC (tauko 9.20 – 9.50)

12.30 Hartwall Areena

Hinta jäsenille:  100€/ hlö aikuiset (ei jäsen 105 € / hlö aikuiset )

70€/ hlö lapsi max 12 v  (ei jäsen 85 € / hlö lapsi max 12 v)

Hinta sisältää:

- kuljetus Kososen turistibussilla

- pääsylippu esitykseen

Ilmoittautuminen: savo-kymi@vesaiset.fi  15.12.2016 mennessä

Järjestäjä : www.matka-kosonen.fikosonen@matka-kosonen.fi

Maksaminen: Lasku sähköpostitse

Eräpäivä 5.1.2017

Peruuttaminen: Sairastapauksissa lääkärintodistuksella.

Vastuullinen matkanjärjestäjä:

MATKA-KOSONEN, Linja-autoliike S. Kosonen Oy

* Disney On Ice 2017 – Frozen, 12.2.2017, su klo 14.30.

Rakastettu koko perheen jääshow Disney On Ice tuo Oscar-palkitun Frozen-menestyselokuvan eloon Hartwall Arenan jäällä.

Oscar-palkitun Frozenin tarina esitetään ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan upouudessa jääshow-tuotannossa. Frozen on kertomus kuninkaallisista siskoksista, Annasta ja Elsasta, jotka tempautuvat mukaan hyiseen seikkailuun yhdessä vuorien miehen Kristoffin, tämän uskollisen poron Svenin ja rakastettavan lumiukko-Olafin kanssa. ”Let It Go”, ”Do You Want To Build A Snowman?” ja ”Fixer Upper” -megahiteillä höystetyssä musiikillisessa seikkailussa rakkaus voittaa pelot ja esteet.

Bussiaikataulu:

Klo 8.00 Kerimäki, Kososen tallit

8.10 Haapakallio, Niskavuoren portti

8.20 Prisman pysäkki

8.30 Savonlinna l-autoas.

8.35 Laitaatsilta ABC:n pysäkki

8.45 Kallislahti TB

9.10 Rantasalmi th

9.25 Hiismäki th

9.50 Juva ABC

10.20 Lähemäki Siwa

10.25 Mikkeli matkakeskus

10.35 Otava pikav.pysäkki

10.50 Uutela pikav.pysäkki

11.40 Kuortti ABC (11.10 – 11.40 tauko)

Hinta jäsenet: 90£/ hlö aikuinen (ei jäsen 95€ /hlö, aikuinen)

75@/ hlö lapsi alle 12v  ( ei jäsen 84€ /hlö, lapsi 12 v ja nuoremmat)

Hinta sisältää:

- kuljetus Kososen turistibussilla ohjelman mukaan

- pääsylippu esitykseen (yläkatsomo)

Ilmoittautuminen: savo-kymi@vesaiset.fi 15.12 mennessä

www.matka-kosonen.fi, kosonen@matka-kosonen.fi

Maksaminen. Lasku sähköpostitse

Eräpäivä  10.01.2016

Peruuttaminen: Sairaustapauksissa lääkärin todistuksella.

Vastuullinen matkanjärjestäjä:

MATKA-KOSONEN, Linja-autoliike S. Kosonen