Tapahtumat Keskustan Etelä-Savon piirissä

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista / Tapahtumat Keskustan Etelä-Savon piirissä

to 14.3. klo 10.00-15.00 Keskustan teltta Mikkelin torilla maalismarkkinoilla

su 17.3.  Keskustan teltta Mikkelin vaaliraveissa. Puheenjohtaja Juha Sipilä paikalla klo 16.00-17.00.

su 17.3. Keskustan Etelä-Savon piirin vuosikokous Mäntyharju, valtuustosali, Koulutie 8.

17.00-18.00  Ehdokkailla mahdollisuus jakaa materiaalia ja keskustella järjestöväen kanssa

18.00-18.30  Pj. Sipilä saapuu paikalle, kahvitarjoilu.

18.30-           Keskustan Etelä-Savon piirin vuosikokous. Kokouksen alussa Juha Sipilän puhe.

su 24.3.klo 16.00 Keskustan Heinälahden, Parkkilan ja Anttolan paikallisyhdistysten eduskuntavaalitilaisuus Seurojentalo Honkalinnassa (Parkkilantie 120 B, Majavesi) Aloitamme klo 16 kahvilla yhdessä keskustellen eduskuntavaaliehdokkaiden kanssa. Tarjolla on myös gluteenitonta kahvileipää ja arpajaiset. Ministeri Jari Leppä pitää puheenvuoron ajankohtaisesta tilanteesta klo 17.00 Voit tehdä kysymyksiä ehdokkaillesi vaalipaneelissa.

su 31.3. klo13.30-15.30 Harjumaa-Vanhamäen py vaalitilaisuus Harjumaan riistamajalla, Mikkelissä.

su 31.3 klo 17.00  Etelä-Savon Keskustanaisten vuosikokous Hirvensalmella Sataman Herkussa, osoite: Hirvensalmentie 22. Ennen kokousta kahvit. Kaikki kansanedustajaehdokkaat ja EU-vaaliehdokkaat ovat tervetulleita esittäytymään.

Ke 3.4. Ehdokaspäivä Kuortin ABC:llä klo 8.00-17.00.

Ehdokkaita paikalla vuorotunnein. Keskusta päivän kattaus muodostuu ennakko ilmoittautuneiden ehdokkaiden pohjalta ja päivästä laitettaan tiedote paikalliseen Pitäjänuutisiin. Hukit täytettään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisäinfo ja ilmoittautumiset puhelimitse 040-5965495/Esko Kilpinen.

ke 3.4 klo 18.00 Keskustanaisten vaalitapahtuma Elokuvateatteri Kinolinna, Vuorikatu 9 Mikkeli. Etelä-Savon Keskustanaiset tarjoavat draamallisen Aurora -elokuvan.

Ennen elokuvaa ehdokkaiden lyhyet puheenvuorot.

9.-10.4. Keskustan teltta Pieksämäen kevätmarkkinoilla

pe 12.4. klo 16.00-18.00 Mikkeli: Keskustan teltta Prisman pihassa.

la 13.04. klo 09.00-13.00 Rantasalmen keskustan kunnallisjärjestön eduskuntavaalitapahtuma torilla S-marketin vieressä. Vetäjänä Jari Rautiainen

la 13.4. 13.30-16.00 Mikkeli, Stellan tähtitori, vaalitanssit.