Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista

Tapahtumat

LÄHDE MUKAAN KESKUSTAN POLITIIKKA- JA TOIMINTAPÄIVILLE JYVÄSKYLÄÄN 22.-23.9.2018!

Keskustan Politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. kokoaa jälleen keskustalaisia luottamushenkilöitä, järjestöaktiiveja sekä politiikan penkkiurheilijoita koolle Jyväskylän tapahtumakeskus Paviljonkiin.

Päivien politiikka tarkoittaa ajankohtaisia poliittisia aiheita, tulevaisuuden suunnittelua ja hahmottelua yhdessä sekä tietenkin aatteella vahvistettuja keskusteluja. Toiminta on uusia eväitä järjestötoimintaan ja vanhojen taitojen kehittämistä mm. some-viestinnän koulutusta ja vaali/kampanjapäällikkövalmennusta.

Äänessä on Keskustan puoluejohdon ja ministereiden lisäksi esim. toimitusjohtaja Mikael Jungner, vanhempi asiantuntija Liisa Hyssälä Sitrasta, STTK:n puheenjohtaja Antti Palola sekä professori Heikki Hiilamo.

HUOM! Voit vaikuttaa itse yhden keskustelun aiheeseen 23.9. sunnuntaina, jos ilmoittaudut heinäkuun 2018 loppuun mennessä ja kerrot, minkä asian haluat nostaa esille.

Tapahtuma on avoin kaikille keskustalaisille olet sitten vasta-alkaja tai pitkänlinjan maakuntasatraappi.

Keskustan sivuilla on linkki, josta näille päiville voi ilmoittautua, mutta mikäli haluat yhteiskuljetukseen ja piirin varaamaan majoitukseen, ilmoittaudu vastaamalla tähän viestiin, kiitos!

Tarjoamme Keskustan Etelä- ja Itä-Savon piirin toimijoille päiviä erikoishintaan:

Bussikuljetus reittiä Kerimäki-Savonlinna-Juva-Mikkeli-Kangasniemi-Jyväskylä, osallistumismaksu; sis. ohjelman, kokouskahvin ja lounaan sekä majoitus 2 hengen huoneessa Hotelli Alexandrassa ainoastaan 125€/hlö.

Erityisestä syystä (esim. uniapnea) voit saada yhden hengen huoneen samoilla herkuilla hintaan 165€/hlö.

Ilmoittaudu viimeistään 1.9.2018 ulla-riitta.juuti@keskusta.fi tai 050-347 3556.

Tarvitsen seuraavat tiedot:

*     Nimi

*     Kotikunta

*     Piirijärjestö

*     Sähköpostiosoite

*     Puhelinnumero

*     Lähiosoite

*     Postitoimipaikka ja -numero

• Lisätietoja: Ruoka-allergiat yms.

• Jos otit opiskelijahintaisen päiväpaketin, kerro missä opiskelet

• Mihin kysymykseen toivoisit erityisesti saavasi vastauksen politiikka- ja toimintapäivillä?

• Ilmoittaudutko iltatilaisuuteen (tarkemmat yksityiskohdat tulevat myöhemmin, huom. Iltatilaisuudessa ei ole ruokailua.)

• MISTÄ NOUSET KYYTIIN? Kuljetuksen aikataulu sekä päivien tarkempi ohjelma lähetetään jokaiselle ilmoittautuneelle heti syyskuun alkupäivinä.

Reitti: Kerimäki, Kososen tallit – Haapakallio – Savonlinna, linja-autoasema – Kallislahti Teboil – Juva ABC – Mikkeli, Matkahuolto – Kangasniemi Shell– Jyväskylä. Myös muista tienvarsipaikoista matkan varrelta pääsee kyytiin -  kun osaa kertoa täsmälliset koordinaatit, että kuljettaja ymmärtää, missä pitää pysähtyä 😊

Runsasta osanottoa Politiikka- ja toimintapäiville toivoen ja Hyvää Kesää järjestöväelle toivottaen

Keskustan Etelä- ja Itä-Savon piirien puolesta

Ulla-Riitta Juuti