Tapahtumia

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• Keskustaväen perinteinen kesäilta pe 9.8.-19, klo 19 alkaen Lamminkirmulla (Kirmunharjuntie, Jokioinen). Vapaamuotoista seurustelua, visailua ja mahdollisuus saunomiseen sekä uintiin. Ajo-ohje alla olevassa linkissä.
    Ruoka- ja kahvitarjoilu, TERVETULOA!

ajo-ohje Lamminkirmulle.pdf

• LOUNAIS-HÄMEEN KESKUSTAVÄEN MINIRISTEILY VIKING GRACE, Turku-Tukholma-Turku, pe-la 4-5.10.2019.
    Bussin aikataulu ja reitti: lähtö pe 4.10 klo 17:10 Humppilan Salen piha; 17:45 Tammelan kunnantalo; 17:55 Forssan kaupungintalo; 18:05 Autokeidas, 2-tien puoli; 18:15 Jokioisten kunnanvirasto; 18:30 Ypäjän keskusta, josta suoraan 10 tielle; 19:45 Turku, Viking-Linen terminaali.
    Laiva lähtee Turusta klo 20:55, yhteinen illallisbuffet, Buffet Aurora klo 20:55 ja ilta vapaa.
    Lisämaksusta, la 5.10. aamiainen 11€ ja lounas Buffet Aurora klo 12 suomen aikaa 24€/hlö. Kokoontuminen Kokoustilan auditorioon klo 14:30-16:30, jossa kokouskahvit + hedelmiä. Laiva saapuu Turkuun klo 19:50.
    Matkan hinta 73 - 118€/hlö riippuen hyttivalinnasta ja osallistujien määrästä sisältäen bussimatkat ja iltabuffetin. Tarkemmat tiedot ja hyttivalinnat liitteessä:  L-Hämeen Keskustan miniristeily Viking Grace.pdf

Ilmoittautumiset Eeva Lääverille la 31.8.2019 mennessä. Nimet hyteittäin, syntymäajat, sähköposti tai maaposti (ellei ole spostia) ja kerro mistä tulette autoon sekä otatteko lisämaksusta lauantain aamiaisen ja/tai lounaan. Puh. 040 705 0887 ja email: eeva.laaveri@surffi.net
    TERVETULOA!