Tapahtumia

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• OLEMME MUKANA HEINÄMESSUILLA FORSSASSA, osasto F24-25, 30.6.-1.7.2018. Poikkea osastollamme.
    TERVETULOA!

• Keskustan Jokioisten kunnallisjärjestö Forssan torilla, La 15.12.2018, klo 10 alkaen. Paikalla kansanedustajaehdokas Johanna Häggman ja arvontaa, jossa päävoittona on joulukinkku.
    TERVETULOA!

• Jokioisten keskustaväen laivaristeily Turku- Tukholma- Turku, miniristeilynä to-pe 21.-22.3.2019.
    Bussin aikataulu ja reitti: lähtö to 21.3 klo 18.00 Forssa, Autokeidas, 2-tien puoli, klo 18.30 Jokioinen, keskusta, tori. Matkalta pääsee kyytiin, kun ilmoittaa Eevalle. Lähtö 21.3. Turusta klo 20:55, yhteinen illallisbuffet ja ilta vapaa.
    Lisämaksusta, pe 22.3 aamiainen 11€ ja päivällinen 33€ klo 14.30. Kokoontuminen kokoustilaan klo 16:30-18:30, jossa kokouskahvit + hedelmiä. Paluu pe 22.3. Turkuun klo 19:50.
    Matkan hinta 73 - 110€/hlö riippuen hyttivalinnasta sisältäen bussimatkat ja iltabuffetin. Tarkemmat tiedot ja hyttivalinnat liitteessä:  Keskustan Jokioisten Kunnallisjärjestön keväinen laivaristeily.pdf

Ilmoittautumiset Eeva Lääverille ke 20.2.2019 mennessä. Nimet hyteittäin ja syntymäajat ja kerro otatteko lisämaksusta perjantain aamiaisen ja päivällisen. Puh. 040 705 0887 ja email: eeva.laaveri@surffi.net
    Maksu Keskustan Jokioisten kunnallisjärjestön tilille 4.3.-19 mennessä, FI42 5080 0640 0023 27