Kokouksia

Tervetuloa
kokouksiin!

Avoin valtuustoryhmän kokous:
Ma 25.2.-19, klo 19:00, kunnantalolla kh:n huoneessa, Keskuskatu 29. Esilla valtuuston kokouksessa to 28.2.2019 klo 18 esillä olevat asiat.

Keskustan Jokioisten Pohjoisen paikallisyhdistyksen vuosikokous:
ke 13.3.2019 klo 18:30 Kuuman VPK:n talolla, Kuumantie 417. Esityslistalla uusien sääntöjen hyväksyminen ja sääntömääräiset kokousasiat, mm. toimintakertomus ja tilinpäätös v. 2018.

Keskustan Jokioisten-, -Vaulammin- ja Keskustanaisten Jokioisten paikallisyhdistysten vuosikokoukset:
To 14.3.2019 klo 18:00 kunnanvirastolla, Keskuskatu 29. Esityslistalla uusien sääntöjen hyväksyminen ja kunkin yhdistyksen sääntömääräiset asiat, mm. toimintakertomus ja tilinpäätös v. 2018.

Keskustan Jokioisten kunnallisjärjestön vuosikokous:
To 14.3.2019 klo 19:00 kunnanviraston valtuustosalissa, Keskuskatu 29. Esityslistalla sääntömääräiset kokousasiat, mm. toimintakertomukset ja tilinpäätös v. 2018. Kokouksen alussa paikalla olevien Keskustan eduskuntavaaliehdokkaitten esittelypuheenvuorot. Esittäytymään on tulossa mm. L-Hämeen ehdokas Johanna Häggman.
Kahvitarjoilu, Tervetuloa!