Jokioinen Tervetuloa

Keskusta.fi / Etelä-Häme / Suomeksi / Kunnat / Jokioinen / Jokioinen Tervetuloa
Jok_ban713_131_haki_pi.JPG

Jokioinen

Noin 5500 asukkaan vireä muuttovoittoinen maalaiskunta Lounais-Hämeessä. Jokioinen sijaitsee valtateiden 2 ja 10 risteyskohdassa ja lähin kaupunki on Forssa. Jokioinen on viihtyisä, hyvät palvelut omaava kunta. Jokioisten tutustumiskohteita mm: Jokioisten Museorautatie ja Kapearaidemuseo, Kirkko ja Pappilanmuseo, Jokioisten kartanot, Tapulimakasiini, Kartanoiden kartano ja -luontopolku, maatalouden esittelypuisto Elonkierto, Naulamuseo sekä Jokioisten Tietotalo.
| Linkki Jokioisten kunnan sivuille |

Jokioisten tulevaisuus on meidän kaikkien yhteinen asia ja parhaiten sen kehittäminen onnistuu yhteistyössä kaikkien kuntalaisten kanssa. Suorat yhteydenotot luottamushenkilöihimme tuottavat parempia ja oikeudenmukaisempia päätöksiä. Toivomme näitten verkkosivujen lisäävän osallistumistanne toimintaamme ja helpottavan yhteydenpitoa luottamushenkilöidemme kanssa. Verkkovastaavana toivon myös palautetta sivuistamme ja vinkkejä sisällön kehittämiseksi.

Yhteistyöterveisin

Jokioisten keskustan plsta / Pauli Marttila