Etelä-Hämeen Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

kanta-hame2.png

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Muistakaa europarlamenttivaalit. Puolueemme VAALISIVUSTOLLE pääsette tästä.

Uutisia Keskustasta
  • Lintilä-Mika-helmikuu-2019-1-uutiskuva.jpg

Mika Lintilä: Hallitusneuvotteluissa ratkaistaan alueiden kehityksen suunta

18.4.2019

Elinkeinoministeri Mika Lintilä peräänkuuluttaa alueiden tarpeiden vahvaa ja tasapuolista esille nostamista tulevissa hallitusneuvotteluissa.

• Suomen arvoisia tekoja leima uutiskuva.jpg

Keskustan eurovaaliehdokkaat julki

18.4.2019

Keskusta on jättänyt täyden 20 hengen ehdokaslistan tuleviin Euroopan parlamentin vaaleihin. Keskustan ehdokkaista 12 on miehiä ja 8 naisia, ehdokaslistan nuorin on 19-vuotias Oliver Pietilä Kokkolasta.

• Piirretty apila uutiskuva.jpg

Keskusta kiittää

14.4.2019

Keskusta kiittää ehdokkaitaan, heidän tukiryhmiään ja kaikkia vaalituloksen eteen työtä tehneitä. Ihmiset ovat elävän kansanliikkeen tärkein voimavara, niin voiton kuin tappion hetkillä. Työmme jatkuu yhdessä kohti toukokuun lopun eurovaaleja.

• heli-blogikuva-crop-round.png
    Heli Lehtilä

Vastikkeettomalle perustulolle kyllä, kunhan asumistuki laitetaan romukoppaan

11.3.2019

Vaalikoneisiin vastaillessani olen sanonut kyllä vastikkeettomalle perustulolle. Se vapauttaisi tekemään, yrittämään ja toimimaan ilman tilitysvelvollisuutta erinäisille byrokraateille, ja tietysti vähentäisi niiden tarvetta ja korjaisi monta kannustinloukkua tästä maasta.

• timo-blogikuva.png
    Timo Kaunisto

Häme tarvitsee osaavia edunvalvojia

19.2.2019

Kanta-Hämeessä on totuttu luottamaan hyvään sijaintiin. Maakuntamme ydin on kasvukäytävällä, jossa asukkaiden ja yritysten määrän on ajateltu kasvavan kuin itsestään. Forssakin on erinomaisella paikalla kakkostien ja kymppitien risteyksessä, josta on loistoyhteydet kaikkiin suuriin kaupunkeihin. Numerot kertovat kuitenkin toista.

• haggman-johanna-crop.png
    Johanna Häggman

Eläkkeiden nosto täysin mahdollista käyttämällä eläkerahastoja

27.1.2019

Olisiko mahdollista, että eläkkeitä nostettaisiin käyttämällä eläkerahastoja. Kyllä. 20 vuoden aikana tähän tarvitaan 63 mrd. euroa eli rahastojen vuotuinen seitsemän mrd. euron tuotto kattaisi tämän.