Etelä-Hämeen Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

kansi2.jpg

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Uutisia Keskustasta
Tulevia tapahtumia
  • 13.5.2020 18:00–21:00

Keskustan Etelä-Hämeen piirin sääntömääräinen vuosikokous järjestetään keskiviikkona 13.5. klo 18 alkaen Ypäjällä Ypäjänkylän seuraintalolla os. Ypäjänkyläntie 842. Valtakirjojen tarkastus ja kahvio avoinna klo 17-18. HUOM! MUUTTUNUT PÄIVÄMÄÄRÄ! On myös mahdollista, että päivää joudutaan entisestään lykkäämään. Jos näin käy, siitä ilmoitetaan erikseen.

• Korona epidemian takia viranomaisten kokoontumista koskevia rajoituksia noudattaen.

Keijo Leppänen

Viestin kulku

5.3.2020

Olin melkein kuukauden n. 10 000 km päässä Malesiassa. Nykytekniikan avulla viestit kulki suomesta sinne ja päinvastoin. Olipa päivä tai yö. Keskustan tapahtumista tieto välittyi.

Martti Mäenpää

Ilmastotekoja ja työllistämistä

17.2.2020

Haapavedelle, syntymäkuntaani, on tulossa biojalostamo joka tuo työpaikkoja, ja on samalla niitä ilmastotekoja, joita Suomeen kaivataan.

Johanna Häggman

KESKUSTA ETEENPÄIN

8.1.2020

Yhtenäisyys ei tarkoita, etteikö voi olla erilaisia ajatuksia, näkökulmia ja mielipiteitä asioista. Niitä pitää olla ja niistä on käytävä keskustelua. Vain siten löytyy yhteinen näkemys. Erilaisia mielipiteitä on pystyttävä esittämään ja niitä on arvostettava. Kompromissien tekeminen kuuluu politiikkaan niin puolueiden välillä kuin oman puolueen sisällä.