Etelä-Hämeen Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

kansi2.jpg

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Uutisia Keskustasta
    Sami Lilja

Miten sinä viestit keskustalaisuudesta?

2.9.2019

Kun Kouvolassa valitaan uusi puheenjohtaja, ei kannata odottaa kädet pystyssä muutosta. Puheenjohtaja tuo varmasti mukanaan joitain uusia tapoja toimia, mutta emme me ole valitsemassa pelastajaa. Valitsemme puolueelle puheenjohtajan, jonka pitäisi olla ihan normaalia Suomen suurimmassa kansanliikkeessä. Nyt puheenjohtajalle on asetettu valtavia odotuksia ja osa toivoo suuriakin muutoksia lyhyessä ajassa.

• maijastiina2.png
    Maija-Stiina Rahkonen

Arjen ihanuutta alemman tieverkon varressa

5.8.2019

Makaan sairaalan sängyllä, kun kätilö tulee ilmoittamaan, että synnytys on käynnistettävä parin tunnin päästä. Otan puhelimen käteen ilmoittaakseni miehelleni, että äkkiä sairaalaan. Puhelimeen on tullutkin häneltä juuri kuva porkkanakuormasta, joka on kotikylän soratien varressa ojassa kaatuneena.

Liisa Tonteri

Perhevapaita tulee kehittää edelleen

15.5.2019

Kirjoitan tätä blogi-tekstiä maanantai-iltana. Tänään on erityinen päivä. Niin kuin eilenkin oli. Eilen oli ensimmäinen oma äitienpäiväni. Sain kahvit sänkyyn ja onnittelut. Tosin pieni yhdeksänkuinen neiti ei ollut lainkaan sitä mieltä, että parasta mitä juuri nyt voisi olla, on loikoilla sängyssä äidin ja isän kanssa. Hän halusi takaisin olohuoneeseen, koska siellä voi seistä ja touhuta. Seisominen on nyt SE juttu!