Etelä-Hämeen Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

kanta-hame-nettisivu.jpg

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Uutisia Keskustasta
    Liisa Tonteri

Perhevapaita tulee kehittää edelleen

15.5.2019

Kirjoitan tätä blogi-tekstiä maanantai-iltana. Tänään on erityinen päivä. Niin kuin eilenkin oli. Eilen oli ensimmäinen oma äitienpäiväni. Sain kahvit sänkyyn ja onnittelut. Tosin pieni yhdeksänkuinen neiti ei ollut lainkaan sitä mieltä, että parasta mitä juuri nyt voisi olla, on loikoilla sängyssä äidin ja isän kanssa. Hän halusi takaisin olohuoneeseen, koska siellä voi seistä ja touhuta. Seisominen on nyt SE juttu!

• Heikki Koskela

EU:n armeija

23.4.2019

EU on sotilaallinen kääpiö, vaikka sillä on merkittävää sotatarviketeollisuutta. Näin ei tarvitsisi olla, koska miehistö olisi helposti saatavilla ja koulutettavissa.

• Juha Iso-Aho

Huomisen eväitä kokoamassa

9.8.2017

Kesä on ollut Suomessa ja myös puoluepolitiikassa hiljaiseloa. Kovin vähillä mietteillä ohitettiin muun muassa heinäkuun gallupit, joissa Keskustan kannatus oli tippunut alle 17 prosentin. Seppo Kääriäinen tiivisti olennaisen ongelman blogissaan: entiset eväät on syöty.