Keskustatoimijoiden blogi

Keijo Leppänen

Viestin kulku

5.3.2020

Olin melkein kuukauden n. 10 000 km päässä Malesiassa. Nykytekniikan avulla viestit kulki suomesta sinne ja päinvastoin. Olipa päivä tai yö. Keskustan tapahtumista tieto välittyi.

Martti Mäenpää

Ilmastotekoja ja työllistämistä

17.2.2020

Haapavedelle, syntymäkuntaani, on tulossa biojalostamo joka tuo työpaikkoja, ja on samalla niitä ilmastotekoja, joita Suomeen kaivataan.

Johanna Häggman

KESKUSTA ETEENPÄIN

8.1.2020

Yhtenäisyys ei tarkoita, etteikö voi olla erilaisia ajatuksia, näkökulmia ja mielipiteitä asioista. Niitä pitää olla ja niistä on käytävä keskustelua. Vain siten löytyy yhteinen näkemys. Erilaisia mielipiteitä on pystyttävä esittämään ja niitä on arvostettava. Kompromissien tekeminen kuuluu politiikkaan niin puolueiden välillä kuin oman puolueen sisällä.

• Timo Silvan.jpg
    Timo Silván

Olemme oikealla tiellä

28.11.2019

Yritin elää säällisesti. Liikuin, en juopotellut, en polttanut ja söinkin keskivertoisen terveellisesti. Silti kunto alkoi heiketä, ensin juoksu ei sujunut kuten ennen, sitten portaissa kävely vaati pysähtelyä hengästymisen takia, sitten normaali kävely ei sujunut kuin taukoja pitäen. Syytä etsittiin, vaan ei meinattu löytää.

Miia-Maria Leman

Luontomatkailusta hyötyä niin luonnolle kuin taloudellekin

4.11.2019

Luontomatkailun kehittämisellä on paljon positiivisia vaikutuksia sekä kunnan, että luonnon kannalta. Matkailu toisi lisäeuroja kuntaan ja tukisi mahdollisesti myös paikallisia yrittäjiä.

Sami Lilja

Miten sinä viestit keskustalaisuudesta?

2.9.2019

Kun Kouvolassa valitaan uusi puheenjohtaja, ei kannata odottaa kädet pystyssä muutosta. Puheenjohtaja tuo varmasti mukanaan joitain uusia tapoja toimia, mutta emme me ole valitsemassa pelastajaa. Valitsemme puolueelle puheenjohtajan, jonka pitäisi olla ihan normaalia Suomen suurimmassa kansanliikkeessä. Nyt puheenjohtajalle on asetettu valtavia odotuksia ja osa toivoo suuriakin muutoksia lyhyessä ajassa.